This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VIDEO_TS op DVD met Nero 7

DN072

Hey,
ik heb I am legend gedownload,
Maar het bestaat uit een aantal dingen die in een map VIDEO_TS staan.
5 VOB bestanden, en nog wat info dvd bestanden ofzo.

Als ik VIDEO_TS bestandje zelf open, krijg ik gewoon de film die ik exact zo op dvd wil, met menu'tje en subs enzo erbij.

Hoe krijg ik dit mooi op dvd met nero 7?
Wants als ik een DVD video kies in startsmart, en dan alle bestanden in de map VIDEO_TS toevoeg, duurt dit echt ontzettend lang met het importeren. Gewoon een paar uur ofzo, ik heb het niet afgewacht.

Klopt dit dat het zolang duurt of doe ik iets fout?
Of weet iemand een beter programma om dit te branden?

Video DVd branden, die optie kies ik, en dan de files die in de video ts folder staan, ook op die aangemaakte folder op de dvd slepen.

Dat doe ik nou ook,
alleen over dat erin slepen, gaat nero ze eerst helemaal analyseren en weet ik et allemaal ,, hij was net 2,5 uur bezig en zat ie op 75% van deel 1 ( van de 5 )
Ik ga nu de demo downloaden van nero 6.6 en hopen dat dat beter is.

Zoek anders Clone DVD , daar werkt het ook zeer simpel en perfect mee. Dat gebruik ik.

Maar ik doe t ook wel eens met Nero en heb nergens last van als ik gewoon een data schijf maak.

Gewoon de DVD Video optie kiezen , zoek de VIDEO_TS en de AUDIO_TS mappen op in je bestand , voeg deze toe in Nero , en branden. Heel erg simpel.

Ja het is me al gelukt,
Het lag aan me nero, heel vaag maar ik heb nu een oudere versie.
I am legend ik vind het wel een goede film
en over die ondertiteling, dat is zon data bestandje die je ook op je dvd schijf moet branden, zit ook het titelmenu in enzo

Hoe gemakkelijk krijg je er dan btw een ondertiteling bij?

weet je btw zeker dat je dit allemaal over hebt voor I AM LEGEND?

Ik geloof dat je daarvoor een extra bestandje bestandje bij je VIDEO_TS map moest toevoeggen. Maar vraag niet wat voor of waar te maken / downoaden. :X Zal je Meneer Google ff lief aan moeten kijken.