This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vette Marktplaats/Autoscout/etc. Auto's #17

Op het e34 forum, wel een dik ding 8)
 
520/525i zo te zien? Wel nette bak voor die leeftijd/kmstand

*edit* Of is het een M30 motor? Dan zal het wel een 535 zijn *edit*
 
535i is het inderdaad ( stond wel in de topic titel )
Erg fijne motoren
Staat momenteel nog wel meer te koop met veel minder kilometers, maar deze lijkt netter en is dikker uitgevoerd 8)
Het is dat ik een "zuinige" auto moet hebben anders was ik zeker een kijkje gaan nemen 8)
 
Haha gas erin is een optie dit zijn één van de weinig oude BMW motoren die op gas willen rijden, maar dan zit ik nog met dure vaste lasten.

Die cabrio kost me al 100euro in de maand aan wegenbelasting en verzekering.
Elke week gaat er tussen de €90/95 in de tank, dan rij ik rond de 350km 8P
 
Zo,n E34 zal best lekker rijden maar zo'n auto is echt een tank, ik had er toen 1 staan waar het blok uit ging en dat vond ik echt het enigste leuke aan de auto. Een een konijnenhok.
naarja wel weinig geld voor zo'n auto met die luxe en hij is nog best mooi om te zien!

Ik dacht dat alleen mij auto zoveel zoop maar dat is dus normaal

Als je 'zoveel' kilometers rijdt zou ik toch ff achter je oor krabben, je stook nu ff 5 ruggen benzine erdoorheen perjaar..
 

Ik denk er maar niet teveel bij na, dat lijkt me het beste :+

325i kan je nog wel 1 op 10 mee halen, maar ik denk dat je de auto ook wel gebruikt waar die voor gemaakt is

Met de 335i haal ik met woonwerk verkeer 1 op 7.5 rij dan nog wel aardig door.
Als ik een recreatief rondje doe ben ik in een half uur al 15l aan benzine kwijt 8P

Edit : Wel erg dik die M3 8)
 
Mwah, Bouwjaar, Km-stand, opties. Iets aan de lage kant die prijs, maar veel meer kan die niet vragen denk.