Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu ORIGINEEL
Snelheid: 49kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Origineel
Rollen: 6.5 Gram Origineel
Drukveer: Origineel
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi Multivar
Snelheid: 55kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi ECU + Malossi Multivar
Snelheid: 61kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Injtronic ECU Malossi
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel
Als je harder wilt zal ik voor een 80cc gaan, of een sprint met carberateur kopen.
Heb je misschien een video van je teller als je optrekt? Heb zelf een multivar en ecu en hij loopt maar 51 dus ik ben aan het kijken wat er nou mis isIk heb er een malossi ecu en 7.5 gram rolletjes onder gezet. Loopt nu 62 en trekt als een zonnetje! Ik overweeg nog een multivar eronder te zetten, denk dat het dan rond de 65 word
Ik zal zo even kijkenHeb je misschien een video van je teller als je optrekt? Heb zelf een multivar en ecu en hij loopt maar 51 dus ik ben aan het kijken wat er nou mis is
Ik heb een malossi ecu erop zitten en 7,5 gram rollen en de multivar en hij trekt 65 maar super langzaam hij blijft veel haken op 40 km en haalt pas na 10 minuten rijden 60 bij mij, ik heb namelijk een vespa sprint iget 2018. Weet jij misschien wat het probleem is?Ik heb er een malossi ecu en 7.5 gram rolletjes onder gezet. Loopt nu 62 en trekt als een zonnetje! Ik overweeg nog een multivar eronder te zetten, denk dat het dan rond de 65 word
Ik heb hetzelfde met mijn zip Iget, met malossi multivar en 7.5g rollen haal ik met de brom ECU 51 gps en met de Malossi ECU 53. Ik heb ook lichtere rollen geprobeerd, maar dit maakte vrij weinig uitHeb je misschien een video van je teller als je optrekt? Heb zelf een multivar en ecu en hij loopt maar 51 dus ik ben aan het kijken wat er nou mis is
Ik heb hetzelfde met mijn zip Iget, met malossi multivar en 7.5g rollen haal ik met de brom ECU 51 gps en met de Malossi ECU 53. Ik heb ook lichtere rollen geprobeerd, maar dit maakte vrij weinig uit
Beste ik zal straks is een filmpje maken en inderdaad is raar dat we allemaal hetzelfde probleem hebben...
Nope, ik heb deze al vervangen toen ik mijn multivar installeerde.Jullie hebben waarschijnlijk die originele mitsiboshi snaar van de fabriek erin zitten.
Vervang deze met een piaggio snaar en dan is het hoogst waarschijnlijk opgelost.
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu ORIGINEEL
Snelheid: 49kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Origineel
Rollen: 6.5 Gram Origineel
Drukveer: Origineel
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi Multivar
Snelheid: 55kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi ECU + Malossi Multivar
Snelheid: 61kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Injtronic ECU Malossi
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel
Als je harder wilt zal ik voor een 80cc gaan, of een sprint met carberateur kopen.
Snelheidsmeters van scooters/brommers geven altijd te veel aan.Klopt het dat we bij omrekenen naar werkelijke snelheid - zoals bijv. af te lezen op een gps-apparaat - zo'n 10 % moeten aftrekken van de snelheid zoals afgelezen van de km-teller ?