Vespa sprint injectie opvoeren

Toop10

New Member
Best forumleden,

Onlangs een vespa sprint injectie aangeschaft, op te teller loopt ie 53. Optrekken heeft ie moeite mee, ook lange heuvels gaat ie niet harder dan 35.
Het liefst zou ik de topsnelheid verhogen maar nog belangrijker dat heuvels met hogere snelheid kunnen worden afgelegd. Als iemand een goede setup weet, laat het me weten!
Zit na te denken over een malossi ecu, weet iemand hoe hard mn scooter dan ongeveer zal gaan?

Mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Giodam

Instagram: @gdwehnes
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu ORIGINEEL
Snelheid: 49kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Origineel
Rollen: 6.5 Gram Origineel
Drukveer: Origineel
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi Multivar
Snelheid: 55kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi ECU + Malossi Multivar
Snelheid: 61kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Injtronic ECU Malossi
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Als je harder wilt zal ik voor een 80cc gaan, of een sprint met carberateur kopen.
 

roykeboy

New Member
Hallo ik zou overwegen dr pulleys te monteren, heb daar veel winst mee behaald bij een liberty iget maar snel gaat het echt niet worden totdat je 80 cc monteerd
 

Toop10

New Member
Ik heb er een malossi ecu en 7.5 gram rolletjes onder gezet. Loopt nu 62 en trekt als een zonnetje! Ik overweeg nog een multivar eronder te zetten, denk dat het dan rond de 65 word
 
Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu ORIGINEEL
Snelheid: 49kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Origineel
Rollen: 6.5 Gram Origineel
Drukveer: Origineel
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi Multivar
Snelheid: 55kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Origineel Bromfiets
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Vespa Sprint I-GET 4TAKT 3V 45kmpu + Malossi ECU + Malossi Multivar
Snelheid: 61kmpu
Cilinder: Origineel
ECU: Injtronic ECU Malossi
Luchtfilter: Origineel
Vario: Multivar 4Takt Speciaal Malossi
Rollen: 7.5 Gram Malossi
Drukveer: Wit Malossi
Koppeling: Origineel
Koppelinghuis: Origineel
Vertanding: Origineel
Uitlaat: Origineel

Als je harder wilt zal ik voor een 80cc gaan, of een sprint met carberateur kopen.
Al vaak voorbij zien komen, netjes gedaan man
 
Advertisement - register to remove this
Top