This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa sprint 4takt 2v snor gaat onbegrensd niet harder als 30

Vital ruiten

New Member
Mijn Vespa sprint wil niet harder gaan als 30 km per uur. Ik het er een begrenzer in gezegd dat een gladde variobuis en lichtere rollen en een groter sproeier maar toch wil die niet sneller gaan wat moet ik doen. Ik wil hem graag naar brom laten keuren zonder dat het me teveel gaat kosten.
 
Ik ben met iets soortgelijks bezig.. hoe weet je of je een gladde vario bus hebt? Ik heb 6.5 gr rollen en sproeier 80 en ga 45 op gps
Post automatically merged:

Ik ben met iets soortgelijks bezig.. hoe weet je of je een gladde vario bus hebt? Ik heb 6.5 gr rollen en sproeier 80 en ga 45 op gps
Daarbij gezegd hebbende moet je een andere cdi monteren ofwel ontgrenst of een brom
 
6 gram rollen is veel te licht
Post automatically merged:

6 gram rollen is veel te licht Eerder 6,5 of 6,7
Post automatically merged:

Heb je varioring eruit gehaald en heb je snor vertanding of brom vertanding
Post automatically merged:

Gebruik geen begrenzer die zijn slecht voor je scooter plak er gwn een klapkenteken op doe er een ontgrensd cdi in
 
Ja ik heb een cdi begrenzer die kan ik afstellen hoe snel ik wil. En die gladde variobuis heb ik zelf gemonteerd samen met 6 gram rollen en sproeier 80.
als de vario ring er uit is en de rest wat je zegt klopt er van uit gaande dat je een soortgelijke begrenzer/cdi als ik heb zou je de 50 wel moeten halen. weet je zeker dat je de begrenzer uit heb staan (staat automatisch op begrenst bij mij als ik start) heb er zelf nog snor vertanding in zitten. volgens de filmpjes en forums geeft brom of malossi vertanding alleen een hogere top maar lever je in op trekkracht. ik houd dus zelf nog even de snor vertanding tot ik een andere cilinder aanschaf
 
Hij gaat nu inderdaad 50 het lag een mij uilaat
Wat was er met de uitlaat dan?
Post automatically merged:

Hoi. Snor tunig is verboden op dit forum

Mvg Tycho
Las laatst ergens dat dat niet meer zo was, en hoe moeten mensen anders informatie vergaren om hun snor om te laten keuren naar brom? Ik heb inmiddels een geel kenteken maar niet veel informatie kunnen vinden omdat elke topic werd afgekapt met snor tuning is verboden.. gevolg is dat ik nu met een snor blok 55 op teller rijd met geel kenteken. Dus nu mag ik dezelfde vragen wel stellen?