Full 80 cc Malossi bouwen vespa sprint 4takt 2v

D.Dh

Member
goedendag,

Ik wil binnenkort een full 80 cc bouwen met deze onderdelen,

Malossi 80 cc
Malossi nokkenas 2v
Malossi koppelingssysteen delta systeem
Malossi multivar 8.4 gram rollen
complete Malossi torque driver
Malossi primair en secundaire vertanding 11/12 inch
en dan zover na deze montage betere afstelling

Raden jullie al deze producten aan of zeggen jullie die heeft geen nut wat anders etc.

Alvast bedankt voor de reacties
 

Attachments

  • C412BECB-1D32-46BD-987E-A6DD90A87A23.png
    C412BECB-1D32-46BD-987E-A6DD90A87A23.png
    169.4 KB · Views: 15
  • 5AA40A8F-CC79-4FED-80A5-C8E98FBD9F95.png
    5AA40A8F-CC79-4FED-80A5-C8E98FBD9F95.png
    185.2 KB · Views: 15
  • 44DED4FA-95A2-44A6-82D2-9980C7330448.png
    44DED4FA-95A2-44A6-82D2-9980C7330448.png
    172.8 KB · Views: 13
  • 6663E8F9-41BD-416F-B0E5-AA59E60A57D5.png
    6663E8F9-41BD-416F-B0E5-AA59E60A57D5.png
    171.5 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Ik ben geen 4takt man, maar leek me vrij logisch dat zo'n setup ook wel.een andere pijp zou vragen. Anders lijkt het me een beetje zonde zo veel geld in een blok te pompen wat straks misschien 70 gaat?
Nee ik ga nu al 64 met alleen een begrenzer andere rollen en sproeier 84 en de rest orgineel

De nieuwere modellen gaan rond de 80 met deze set up maar mijne is met carb dus verwacht harder als 90 wel te gaan
 
kijk eerst eens in je Filter huis , zit vaak een vernauwing in , en de slang van het Filterhuis naar de Carburateur is standaard ook wat aan de kleine kant.
Ik heb een 4takt 2v daar zijn niet andere luchtfilter slangen voor te bestellen toch dat is toch voor die injectie motoren

En de vernouwing die er in zit is dees op de foto hieronder en die zit aan de onderkant om lucht aan te zuigen
 

Attachments

  • 36B3E94B-4E6F-4422-BA92-4C5EFC95193E.png
    36B3E94B-4E6F-4422-BA92-4C5EFC95193E.png
    251.7 KB · Views: 9
Back
Top