Moeten er nog andere rollen en sproeier in als ik die cdi neem?De ongebrendse cdi van Ducati heeft een grijze steker, die van jou is wit met een geel stipje dat is gewoon een orginele brom cdi van Piaggio/Vespa.
Zie:
Ik heb er al een besteld maar alsnog bedankt voor je hulp!Ik zal eerst kijken hoe hij reageerd met deze cdi uberhaupt, want je hebt er al sproeier 80 in en 7.2G rollen.
Vanuit daar kan je afstellen als je niet tevreden bent.
Ik heb er eentje nog liggen mocht je interesse hebben.
Is het makkelijk om deze zelf te monteren als je geen enkele ervaring hebt?Ik heb er al een besteld maar alsnog bedankt voor je hulp!
Jazeker het is plug and play.Is het makkelijk om deze zelf te monteren als je geen enkele ervaring hebt?
Zit er trouwens nog een verschil tussen een ontgrenste gele stekker en de grijze stekker? Of zullen ze dezelfde resultaten leverenJazeker het is plug and play.
Alleen moet je even je oude bougiekabel bij de oude los draaien en bij de nieuwe er in draaien.
En zit er nog een verschil in performance tussen de grijze en de doorgezaagde gele?Een onbegrensde gele heb je niet, gele stekker is brom variant dus 45km.
Maar je kan hem inderdaad doorzagen dat die ontgrenst wordt...
EDIT: Grijze stekker heb je in 2 soorten. Een met een grijzen stekker, en een met een witte stekker met een grijze stip.
En zit er nog een verschil in performance tussen de grijze en de doorgezaagde gele?
Ik heb even vlug gecheckt, de cdi die er nu in zit is ook van ducati en is doorgezaagd. Zit er alsnog een verschil in performance tussen deze en de grijze stekker?De ongebrendse cdi van Ducati heeft een grijze steker, die van jou is wit met een geel stipje dat is gewoon een orginele brom cdi van Piaggio/Vespa.
Zie: