Aangeboden Vespa PK50S

Status
Not open for further replies.

Pepijn#205

Well-Known Member
Hallo,

In verband met het in de planning staan van de aanschaf van een motor deze winter, zou ik ruimtegebrek krijgen in mijn schuur als ik de Vespa erbij zou houden. Vandaar mag hij van eigenaar wisselen, heb hem nog niet lang maar wel alle tijd in onderhoud gehad (vorige eigenaar was een vriend van me, is ook aantoonbaar)

De algemene staat is zeer goed te noemen, geen roest onder de treeplank en hij staat ook nog best netjes in de lak.

De Vespa is circa 3 jaar geleden bij Vintage-scooters in Biest-Houtakker aangeschaft voor €1300,-. Daarna zijn er naast het normale onderhoud een aantal extra dingen toegevoegd, waaronder chrome velgen voor alle 3 de velgen, chrome rem + koppelingshendel, en nog een aantal chrome accesoires etc.
Aangezien een vespa met een originele cilinder niet bepaald lekker van zijn plek komt is er een 85cc polini gietijzer cilinder gemonteerd, dit resulteert in iets meer trekkracht en een topsnelheid van 60km/h, de rest is uiteraard origineel.


Extra's welke meegeleverd worden bij een eventuele verkoop:

-3 originele velgen
-Chrome spiegel + bevestigingsmateriaal
-Chrome bagarerek voor aan de voorkant (niet op foto)
-Chrome antanne (niet op foto)
-Complete 50cc originele cilinder (zeer nette staat en kan zo gemonteerd worden)
-Nieuwe set koppelingsplaten + tussenringen (koppeling slipt een beetje nu namelijk maar kom er zelf niet meer aan toe)
-Complete originele pakkingset voor het hele motorblok (altijd handig)


De scooter is nog gewoon verzekerd en een proefrit is geen enkel probleem, eventueel ook leuk voor een meisje die wel vintage wil maar geen chinese rommel (handschakelen kan iedereen).

Forumprijsje: €850,- :W

Mp advertentie: http://link.marktplaats.nl/494907278
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top