T tygoroelse New Member Wednesday at 23:11 #1 Hoi, ik heb nu een vespa lxv 2 takt met 50 cc snel van malossi hij loopt nu 55 wat kan ik het beste doen om het rond de 65/70 te laten lopen?
Hoi, ik heb nu een vespa lxv 2 takt met 50 cc snel van malossi hij loopt nu 55 wat kan ik het beste doen om het rond de 65/70 te laten lopen?
M mickietjuh Well-Known Member Yesterday at 02:45 #2 Uitlaatprop eruit halen en anders een smallere varioring/verwijderen van varioring. Begrensplaatje tussen spruitstuk en membraan weghalen als die daar zit en dan de boel eens goed afstellen
Uitlaatprop eruit halen en anders een smallere varioring/verwijderen van varioring. Begrensplaatje tussen spruitstuk en membraan weghalen als die daar zit en dan de boel eens goed afstellen
T tygoroelse New Member Yesterday at 11:07 #3 mickietjuh said: Uitlaatprop eruit halen en anders een smallere varioring/verwijderen van varioring. Begrensplaatje tussen spruitstuk en membraan weghalen als die daar zit en dan de boel eens goed afstellen Click to expand... Oke zal ik doen bedankt
mickietjuh said: Uitlaatprop eruit halen en anders een smallere varioring/verwijderen van varioring. Begrensplaatje tussen spruitstuk en membraan weghalen als die daar zit en dan de boel eens goed afstellen Click to expand... Oke zal ik doen bedankt