Ik dacht in eerste instantie ook aan de carb. zoal
@trabiarie postte maar als deze in orde is, ligt het daar niet aan.
Het is natuurlijk een speciaaltje met een ietwat uitgebreide cdi die met gelijkspanning werkt.
Maar als de scooter eenmaal loopt verzorgt de spanningsregelaar de spanning en de accu dient dan grotendeels alleen maar als stabilisatie (grote condensator)
Ik heb er geen ervaring mee,
@// Raymen // kan natuurlijk gelijk hebben maar als de scooter elektrisch start lijkt mij dit niet het probleem.
Uiteraard kan het nooit kwaad de accuspanning eens te meten vooral als je gas geeft want een slechte spanningsregelaar kan er soms ook voor zorgen dat de boordspanning zakt of op 1 of andere manier wisselspanning op de gelijkspanning wordt gesuperponeerd.
Massaverbinding van je achterlicht en remlicht in orde?
Hangt het blok goed aan massa, maar dat zou je eventueel merken aan het elektrisch starten.
Geen overslag bij je bougiekabel en bougiekap bij een hoger toerental. (het beste bekijken in een donkere omgeving)
Bobine goed aan massa?