daar moet ik je na een paar maanden toch geen gelijk in geven want mijn vader heeft een vespa sprintje, hij wou namelijk een ander geluidje dus koos hij voor een jamarcol en hij zette die op zijn sprintje en begon ook te stotteren...Een andere uitlaat op een 4-takt 50CC heb geen nut / geen invloed op een 4-takt .
4-Takt is een open uitlaat systeem , i.v.m kleppen
nou toch is het zo er zat standaard 75 in en nu 80Brute-force probeerde te zeggen dat een `snellere`uitlaat niks of amper iets doet op een originele cilinder..
Maar goed een andere uitlaat is altijd een andere afstelling.. Wat bedoel je met 5x grotere sproeier? Want sproeier maten gaan normaal per 2.
Sommige sproeiermaten gaan óók per 1Wat bedoel je met 5x grotere sproeier? Want sproeier maten gaan normaal per 2.
ik heb laatst een tecnigas gp4 uitlaat onder mijn scoote gezet en als ik rij en ik geef vol gas dan houd hij in bij de 20kmh en dan sputtert hij 7 seconden en dan rijd hij weer door en soms blijft hij gewoon vast hangen bij 20 kmh.
Iemand help want ik heb geen zin om een nieuwe uitlaat te kopen
mijn probleem was mijn afstelling er moest volgens mij of een kleinere sproeier in of een grotere, maar dat weet ik niet meer want die scooter heb ik allang niet meer.Wat was nou uiteindelijk de oorzaak want heb zelf het zelfde probleem
Piaggio new fly 4t 4v
Koud start loopt hij heel mooi
2 min later valt hij terug naar 20km
En ploffen uit de uitlaat
Heb al nieuwe bougi en bobine maar baat niks
Hebje al gevonden wat de probleem was?
mijn probleem was mijn afstelling er moest volgens mij of een kleinere sproeier in of een grotere, maar dat weet ik niet meer want die scooter heb ik allang niet meer.
en aangezien je zegt dat jou scooter koud goed loopt dat betekent dat de choke erop gaat en dan geeft hij meer benzine dus er zou bij jou een grotere sproeier in moeten.