vespa lx 2t gasschuif past niet meer

zip50cc

Member
hoi, ik was bezig met de cabr schoonmaken van de scooter van een vreind van mij en wou de gaskabel weer erin doen alleen kwam ik erachter dat ik de gasschuif niet voledig in de carb kreeg, ook zat de kabel erg schuin, ik weet niet of dat de oorzaak is maar weet iemand wat ik moet doen om de gaskabel goed te monteren? alvast bedankt
 

Attachments

  • ED224196-78B3-44D2-9BEF-688CE6114C49.jpeg
    ED224196-78B3-44D2-9BEF-688CE6114C49.jpeg
    211.2 KB · Views: 19
  • A740D518-96C1-49E5-B763-9BD551D641F5.jpeg
    A740D518-96C1-49E5-B763-9BD551D641F5.jpeg
    193.7 KB · Views: 20
Advertisement - register to remove this

Die naald is wel erg stomp of lijkt dit maar zo op de foto?

In de carburateur zit een nokje, die sleuf in je gasschuif schuift hier overheen zodat deze niet verdraaien kan.
Heb je hier rekening mee gehouden?
 
Een beetje moeite doen mag wel want van achter je computer komt het niet in orde!

Bekijk dit filmpje hieronder even en ga wat dichter bij je scherm zitten na 5 minuten en 29 seconden.

 
Ver daar voor wist ik alles al, ook dat dit bijdehandte opmerkingetje ging komen.... maargoed hoeveel heb je hier aan geprobeert dan als ik vragen mag?
ik heb het vaker geprobeerd maar was niet goed bekend met dit soort carbs en probeer het toch alsnog is het dan raar als ik een vraag stel? ik vraag altijd netjes en normaal dingen op dit forum maar er word wel heel snel achtelijk hier gedaan alsof je alles in een keer moet weten
 
Nou ik zal je het voordeel van de twijfel geven.omdat je in elk geval wat hebt geprobeert, zand erover Snap ook "onze" kant een beetje als je ziet wat hier voor vragen komen die of al 1000x zijn beantwoord of waar ze zelf absoluut nog helemaal geen enkele moeite hebben gedaan het zelf te vinden maar meteen van ons een video verwachten die exact hun probleem oplost
 
Nou ik zal je het voordeel van de twijfel geven.omdat je in elk geval wat hebt geprobeert, zand erover Snap ook "onze" kant een beetje als je ziet wat hier voor vragen komen die of al 1000x zijn beantwoord of waar ze zelf absoluut nog helemaal geen enkele moeite hebben gedaan het zelf te vinden maar meteen van ons een video verwachten die exact hun probleem oplost
ik had t vaker geprobeerd maar dit was volgensmij een 3e partij onderdeel hij is in t algemeen heel slecht gebouwd
 
snap hier maar weinig van, de gasschuif kan er maar op 1 manier goed in en dat merk je ook, zoals sparky al uitlegde moet je de schuif in de sleuf schuiven die je overduidelijk in het gat ziet zitten. een paar google searches en een snufje technisch inzicht moet hier de truuk toch wel doen....
 
Back
Top