Hallo gasten, ik heb een Vespa Lx
Waar er nu iets meer dan 500km alles nieuw opzit
Cilinder vario koppeling uitlaat etc noem maar op
ik ben zelf al n paar jaar 2 takt sleutelaar en rijder
heb 2 Vraagjes
Soms als ik 1-2 weken niet gereden heb gaat de Vespa lastig aan (1 minuutje elektrische start) . Een maal aan is er geen probleem maar dat wijst denk ik op een verkeerde fijn afstelling zou luchtschroef iets meer op of dicht helpen ? (Staat op 1.5 open)
en de afstelling is
10 gram rollen (standaard)
Sproeiertje 64 (bougie is oké kleur)
Koppeling standaard
V snaar standaard
6mm vario ring (zo ver ik weet is 4.5mm standaard)
Maar toch ga ik 39 km op de teller en ik wil hem 34-37 teller hebben. Wat kan ik hier aan doen ? Prop zit al in de uitlaat en lucht Begrens plaatje zit ook nog in de carb. Dus zo ver t kan heb ik alles standaard gemaakt
met vriendelijke groet dennis
Ik had al n keer 4.5mm vario ring met 3.0mm ring gemonteerd dus bij elkaar 7,5mm toen reed ik Max wel 34-35 maar onwijze overtoeren vanaf de 25
Waar er nu iets meer dan 500km alles nieuw opzit
Cilinder vario koppeling uitlaat etc noem maar op
ik ben zelf al n paar jaar 2 takt sleutelaar en rijder
heb 2 Vraagjes
Soms als ik 1-2 weken niet gereden heb gaat de Vespa lastig aan (1 minuutje elektrische start) . Een maal aan is er geen probleem maar dat wijst denk ik op een verkeerde fijn afstelling zou luchtschroef iets meer op of dicht helpen ? (Staat op 1.5 open)
en de afstelling is
10 gram rollen (standaard)
Sproeiertje 64 (bougie is oké kleur)
Koppeling standaard
V snaar standaard
6mm vario ring (zo ver ik weet is 4.5mm standaard)
Maar toch ga ik 39 km op de teller en ik wil hem 34-37 teller hebben. Wat kan ik hier aan doen ? Prop zit al in de uitlaat en lucht Begrens plaatje zit ook nog in de carb. Dus zo ver t kan heb ik alles standaard gemaakt
met vriendelijke groet dennis
Post automatically merged:
Ik had al n keer 4.5mm vario ring met 3.0mm ring gemonteerd dus bij elkaar 7,5mm toen reed ik Max wel 34-35 maar onwijze overtoeren vanaf de 25
Last edited: