Vespa E4 80cc loopt slecht (voor 80cc)

kakbal05

Member
Beste lezer, ik heb een Vespa sprint 80cc i-get euro 4, voordat ik met mijn vraag begin zal ik eerst de setup geven:
-malossi 80cc cilinder
-malossi 80cc ecu
-malossi torque driver
-malossi secundaire vertanding
-malossi multivar
-euro begrenzer
-akrapovic
-7,4 gram rollen.
-DDL afgedraaid vliegwiel.
- laag windscherm
- malossi lucht filter element
-witte trekveren en witte drukveer


Hij trekt prima naar de 55 zo en dan gaat ie langzaam naar n top snelheid van hooguit 65-68 kmh, wilt nog soms uitlopen naar 70 maar dat was het. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? + heeft DB killer erin/ eruit enig verschil? Bedankt voor de reactie alvast.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hij zegt hier dat je met 61km/u geen wok krijgt dit klopt niet toch?
Vgm is 61 teller net geen wok. Tellers wijken meestal 5 km/u af van gps snelheid. En vgm is de gps snelheid de snelheid die de rollerbank aangeeft. Als ik het goed heb mag een brom 56 op de rollerbank. Dus dan zou 61 teller met een teller die 5 km afwijkt net geen wok zijn.
 
Beste lezer, ik heb een Vespa sprint 80cc i-get euro 4, voordat ik met mijn vraag begin zal ik eerst de setup geven:
-malossi 80cc cilinder
-malossi 80cc ecu
-malossi torque driver
-malossi secundaire vertanding
-malossi multivar
-euro begrenzer
-akrapovic
-7,4 gram rollen.
-DDL afgedraaid vliegwiel.
- laag windscherm
- malossi lucht filter element
-witte trekveren en witte drukveer


Hij trekt prima naar de 55 zo en dan gaat ie langzaam naar n top snelheid van hooguit 65-68 kmh, wilt nog soms uitlopen naar 70 maar dat was het. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? + heeft DB killer erin/ eruit enig verschil? Bedankt voor de reactie alvast.
Originele trekveren en originele vliegwiel terug monteren. Malossi primaire vertanding en Malossi 125cc luchtfilterslang monteren, dan pak je 80+.
 
Back
Top