Vespa ciao mix loopt niet stationair

Vdende

Pimp
Ik heb een vraagje kheb donderdag een vespa ciao mix gekocht nu heb ik hem aant lopen want moest even andere cil. op zetten maar nu loopt hij gewoon goed alleen blijft hij niet stationair lopen als ik onder de 5 km per uur kom dan valt hij uit?
Kan dit aan de ontsteking liggen contactpunten bijv? of is het iets anders?
gr eric
 
Advertisement - register to remove this

Jaa daar reageerd hij niet op dus moet toch maar een x mijn ontsteking gaan controleren. Er heeft namelijk vant te voren een 70 cc ondergelegen dus hij zal hem wel opnieuw ingesteld hebben. Iemand idee hoe ik dit moet controleren?
 
Kheb de sproeier al aangepast van 56 naar 60 naar 64 naar 66 op die laatste 2 liep hij helemaal niet goed op en ik wil hem ook niet te hard laten lopen wil het gewoon als snorbrommer gebruiken
 
mja, std zit er 39 in , dus 56 is al vrij groot , dus kan zijn dat ie veel te groot is

mja , wat zit er nu op allemaal dan?
 
Gewoon orgi cil 12/10 carb orgi uitlaat
sproeier 60
maar zal het misschien mogelijk zijn dat de krukaskeerring kapot is ofniet?
en waaraan kan ik dit zien olie lekkage ofniet?
 
die gaan over het algemeen niet kapot bij ciao..

60 is dan ook heel erg groot , probeer eens een stuk kleiner dan , 50 oid

als je van 60 cc naar 50 gaat moet je toch wel een stukje kleiner in sproeier , std is 37 of 39 dus dan kun je wel nagaan dat die van jou gewoon veel te groot is
 
idd melf heeft gelijk een 60 is wreed groot, ik had met mijn 65 maar een 64 steken en deze was al groot(had 12/12 carbu)
Nu verder op je vraag,kuis alles eens goed uit, en zie eens of ie nergens geen valse lucht kan trekken.
 
Back
Top