Dat lijkt me ook, hoe weet je anders of het blok eerlijk is...waarschijnlijk moet je bloknummer wel leesbaar zijn.
Verstandige keuze.heb gecontroleerd of het kenteken als gestolen opgegeven staat en ook of het frame nummer bij het kenteken hoort. de scooter is niet gestolen en het frame nummer klopt.
Daar kan ik niets over vinden.echter zie ik nu dat als je scooter van 25 naar 45 zet dat het blok nummer ook gecontroleerd word.
bedankt voor je reactie!Verstandige keuze.
Daar kan ik niets over vinden.
Waar heb je deze info vandaan ?
Hieronder zie je waar de RDW op controleert tijdens de keuring.
Hier lees ik het volgende omtrent de identificatie:Snorfiets aanpassen naar brommer
Hier leest u wat u moet doen om bij de RDW voor uw tot bromfiets omgebouwde snorfiets een nieuw kenteken te krijgen.www.rdw.nl
"Controle of er bepaalde blokkerende statussen in de registers staan, zoals gestolen."
Deze controle kunnen ze simpelweg uitvoeren door het kenteken op hun eigen site in te voeren om deze te checken.
Op mijn kentekencard staat alleen het VIN, cilinderinhoud, maximum snelheid en vermogen vermeld.
Hier staat niets vermeld over 2t of 4t.
Conclusie:
Het maakt niet uit of er een 2t of 4t blok onder hangt.
Mits deze aan de voorwaarden/regels/wetgeving voldoet.
Het blijft discutabel of een blok eerlijk is wanneer het nummer verwijderd is.
Waarom zou men dit doen...........
google en een paar klikjes....heeft iemand tips hoe ik aan een C384M blok kan komen...
echter zie ik nu dat als je scooter van 25 naar 45 zet dat het blok nummer ook gecontroleerd word.
mijn probleem is nu dat het blok nummer is weg geslepen. de vespa is orgineel een 2 takt uit 2006 en is omgebouwd naar 4takt blok.
geeft dit problemen bij het omschrijven??
Op mijn kentekencard staat alleen het VIN, cilinderinhoud, maximum snelheid en vermogen vermeld.
Hier staat niets vermeld over 2t of 4t.
Conclusie:
Het maakt niet uit of er een 2t of 4t blok onder hangt.
Mits deze aan de voorwaarden/regels/wetgeving voldoet.