Verzekeringsvraag

RichardXP

Banned
Ik wilde vandaag mijn scooter(eindelijk klaar)laten verzekeren bij Unive. Maar die vrouw zei dat de nieuwwaarde van mijn scooter te hoog was ( Fire Fox DD uit '99) Dus nu moet ik een andere verzekeringsmaatschappij zoeken. Maar weet iemand nog een andere goedkope verzekeringsmaatschappij?
De nieuwrpijs van mijn scooter was 5799 gulden dat is 2631 euro en bij Unive kan je tot 2500 euro verzekeren. Maar wat gebeurt er als ik als nieuwwaarde 2500 euro invoer als ik via de website verzeker? Of als ik mijn Fire Fox als SD laat verzekeren?
 
Advertisement - register to remove this

maar voor de rest maakt het niks uit als ik via de website van hun verzeker? Dus bij schade(W.A.) gaan ze niet moeilijk doen dat mijn scooter 2631 euro in plaats van 2500 was?

Ik moet dan 117(online verzkeren) euro betalen in ieder geval beter dan meer dan 200 euro bij orion direct en london verzekeringen.
 
kan ik hem ook voor 2250 euro laten verzekeren? Want dan betaal ik maar 98 euro. Maar trekken ze het niet na als ik online verzeker? De nieuwprijs bedoel ik dan. Trekken ze dat niet na bij online verzkeren? Want ik wil later als ik een aanrijding maak geen problemen hebben.
 
Originally posted by RichardXP
kan ik hem ook voor 2250 euro laten verzekeren? Want dan betaal ik maar 98 euro. Maar trekken ze het niet na als ik online verzeker? De nieuwprijs bedoel ik dan. Trekken ze dat niet na bij online verzkeren? Want ik wil later als ik een aanrijding maak geen problemen hebben.

Ik denk wel dat je problemen zult krijgen..........
Want je scoot is in werkelijk heid meer waard.
 
Originally posted by RichardXP
kan ik hem ook voor 2250 euro laten verzekeren? Want dan betaal ik maar 98 euro. Maar trekken ze het niet na als ik online verzeker? De nieuwprijs bedoel ik dan. Trekken ze dat niet na bij online verzkeren? Want ik wil later als ik een aanrijding maak geen problemen hebben.

Ik had voor mn runner ook 2250 opgegeven, kreeg de volgende dag mailtje dat het 2405 was, kon m toen gewoon verzekeren, maar, ze denken dus hoe duurder de scoot hoe meer schade die aanricht? (Omdat duurdere scoots zwaarder zijn ofzo? ) Dat snap ik niet helemaal
 
Back
Top