This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verzekerd verstuurd, Schade..

Lorenzo

Gozert.
Ik heb dus een Xenon + stransformator gekocht van iemand..,

Nu krijg ik hem thuis, Mijn Pa heeft hem afgetekend.. maar nu is me lampje helemaal aan diggelen,

Hij is ook express verzekerd verstuurd....

Dus ik naar postkantoor, maar de mensen die er over gingen, waren er niet.. oid

Maar dat wijf daar zei dat het misschien wel onder verkered inpakke geldt..
terwijl er allemaal papieren zakdoekjes om heen zijn gedaan en in getaped, wat nu?

Ze zei ook dat je moet rekenen dat er pakjes van 30 kilo op kenne vallen :strange:,

Nu ga ik vanmiddatg om 4uur terug, want dan zijn ze er..die lui die er over gingen

Ik hoop dat er hier ook postbodes ofzo zijn , dus vertel het me wat ik moet doen.. Thnx

als het verzekerd verstuurt is dan moet je denk ik gewoon een nieuwe krijgen. Dat is iig wel te hopen voor je

Ik ga zo terug naar postkantoor en kijken wat ze daar zeggen, als ze zeggen verkeerd verpakt word ik gek..

is het niet zo dat als je iets ontvangt en dat je dan tekent dat je dan akkoord gaat met hoe je het pakketje hebt gekregen?

Volgens mij kun je geen geld terugkrijgen. Op het moment dat je tekend bevestig je dat je het pakje onbeschadigd hebt ontvangen (staat onderaan het blad dat je tekent) En er kunnen idd pakketten van 30kg op staan. Het is namelijk niet zo dat speciaal voor jouw pakje een lege container word gepakt. Zo komen ik vaak genoeg pakketjes tegen die slecht verpakt zijn, of niet stevig verpakt zijn en daardoor indeuken.

Mja, ik ben @ postkantoor geweest.. en ze bellen me nu binnen 5 dagen.. de service ofzo..

Zo niet, bel ik hun

Mjah, Nu ff iets anders ..

Stel je voor ik heb een evo oid, en die is al kapot omdat ik hem heb laten vallen ..
Nu ga ik hem verzekerd versturen naar iemand en die zegt "he hij is kapot!
waarop ik antwoord ..Dat was die hier nog niet :?

Hij gaat ermee naar het postkantoor en verteld het verhaal.

Als je wil kan je de boel dan mooi bedriegen .. Dus ik neem aan dat je niet zomaar iets nieuws krijgt ..

jongen je bent geniaal , ik stop met werken en ga evos versturen

//edit
of nog beter , we maken een evo kettingbrief