Schade door gladheid

vorig jaar schade, paar krassen. maar was toen ook niet op het nieuws ofzo dat het glad was, en dat was alleen op bepaalde plaatsen. Maarja met 10kmpu op mijn bek :(. Maar snap niet dat er mensen zijn die sowieso het risico nemen. Ga lekker fietsen of neem het openbaar vervoer als het glad is. Beste oplossing. Met uitzondering van de mensen die overvallen werden door de gladheid.

:! ik ga met de bus naar school alst glad/ranzig weer is..

mja heb wel een super-roestige uitlaat (was al roestig, dus boeit niet echt) door dat pekel..

mjah... het was behoorlijk glad.. ik ree weg en ging driftent de bocht door volgens mij..

en toen kwam ik van de brug af... moest een flauwe bocht nemen en zag dat er ijs lag... ben ik maar met langzame snelheid de berm in gereden :) ... anders was ik zeker weten op mn bek gegaan.

NeoGeniX,

Je moet je wel voorstellen dat ik tot dat punt HELEMAAL GEEN ijs ben tegen gekomen!!!! Gewoon een nat wegdek. En ineens gaat dat over in ijs, en dat was moeilijk te zien ook! Ik kan dat niet ruiken ofzo he. :?

Derailleur van mn fiets naar de klote! Overal was het normaal en gewoon niet glad.. rij ik met snelheidje van 25/30 zo'n bocht.. blijkt ut spiegelglad te zijn...:S

kameraad kreeg geen voorrang van een van links komende auto. Dus moest hoog in de remmen maar klapte door de sneeuw tegen de auto aan. Frame en voorvork krom, kappen beschadigd. Dus wordt nog een lekker gezeur om geld met de verzekering.

2 weken geleden ben ik onderuit gegaan, reed iets van 10km/u. Toen gaf ik wat gas en begon meteen me achterwiel te slippen gleed ie zo op ze kant. In eerste instantie dacht ik dat ik geen schade had, later bleek de luchthapper die ik gekocht had voor op me vliegwiel kap de klap helemaal te hebben opgevangen. Dus die was helemaal stuk, en de kap die over het vliegwiel zelf heen zit is te barsten. Maar er is al een nieuwe onderweg.

Vandaag ging ik weer tot 2 keer toe bijna onderuit, overal lag vast gevroren hagel, en dat was erug slecht zichtbaar.

Originally posted by extreme power
Ik heb een poosje geleden ook een ongelukje gehad waardoor kappen zijn beschadigt en voorvork scheef is gaan staan en blok is aan lekken.
Dit kwam allemaal nadat gas bleef hangen toen het glad was en remmen geen zin meer had.
Afbeelding_246.jpeg

Afbeelding_243.jpeg

Dit zijn een paar foto´s
})
lekkere voorvork idd..

met (btje) gladheid en gasblijven hangen ziet mijn scoot er toch iets minder uit. Klinkers zijn niet erg fijn :( . Zal binnenkort es wat foto's ervan maken als 't lukt.

JEZUs steve!! Ben je nou WEER op je muil geklapt. WAAROM zeg je dat niet ff tegen mij! was ik ff komen kijken (lachen :P). Damn het zit je wel tegen zeg, veel schade aan scooter?

Ben 2 weken geleden met gladheid onderuit gegaan met het voorsorteren rond de 30 km/u schijtzooi:(.
Maargoed broek is gelukkig heel gebleven en mijn jas ook wel. Tochwel mijn knie opengehaald en een paar vingers gekneusd dus wel geluk gehad eigenlijk.

Scooter heeft krassen op stuurkapje,kappen aan de zijkant en ook krassen op de zijkant van mijn treeplank.
Vanochtend was het zeker gevaarlijk allerlei opgevroren en platgereden sneeuwzooi :mad: Dus heb maar stukjes gelopen . Ik vind af en toe echt dat er meer gestrooid moet worden net alsof ze niet weten dat het gaat vriezen s'nachts.

Ik ben dus niet de enige die onderuit is gegaan... ik zal vanmiddag ff digi foto's maken van mijn schade.

p.s. kan iemand ze voor mij hier neerzetten? Dat gaat mij niet lukken.

Greetzzz Erwin

Originally posted by Neosracer
Ik ben dus niet de enige die onderuit is gegaan... ik zal vanmiddag ff digi foto's maken van mijn schade.

p.s. kan iemand ze voor mij hier neerzetten? Dat gaat mij niet lukken.

Greetzzz Erwin
Ik wil ze wel ff voor je hosten, moet je ze maar ff naar me toe mailen.
Heb zelf ook wat schade opgelopen, was nogal glad dus d8 loop ff dat stukkie tot de weg, en jahoor, draai boggie door, rats, glijd met dat ding uit mn fikke, lekker ijs dus gleed nogal door :(
Onderkuip is wat beschadigd, en dat kapje voor onder RAW is nogal beschadigd, en hitteschild van de uitlaat, maarjah, die zag er toch al niet meer 100% uit
scoot2.JPG

Beetje mij uitlache he joentje! Er zit nu dus aan de andere kant ook een gigantische kras (nu istie simetrisch |( ) Verder nog kilometerkabeltje verrot...

Back