verwarmde handvaten op scoot?

Advertisement - register to remove this

Me broer heeft ook verwarming op zijn runner 180. Ik geloof dat de handvaten van een gewone scoot kleiner zijn. Maar het werkt wel. Ze zijn snel warm en geven voldoende warmte af
 
Originally posted by kawaracer
Stuur diameter is voor bijna alles gelijk.

denk niet dat de accu van een scooter sterk genoeg is voor die verwarmde handdvatten, ze trekken namelijk best wel wat stroom
in de handleiding van die dingen staat minimaal 6 Ah( ?? is duits !! )
Iemand die weet hoveel een scooter accu heeft?
 
ik heb die dingen op me scoot... Je hebt er haast geen reet aan... Trekt binnen 20 min je hele accu leeg ook al rijd je. 1 keer je handvaten loslaten en je bent je warmte kwijt ... VIngertoppen blijven overigens koud. 1 keer glijer en je kan die dingen weggooien. Kortom zonde van je geld .. beter koop je goeie handschoenen
 
mijn pa had het op de motor en die werden dus ook te heet toen heeft ie maar een weerstand er tussen geze en toen was het goed. mar het probleem is dat het bij me pa van die dunne pvc buisjes waren die om je sctuur heen moest en daardoor dingen je handvaten heel los zitten
brak dus
 
Er bestaan ook verwarmde handschoenen die je op je accu aansluit, je trekt ze gewoon onder je andere handschoenen aan! Me tante heeft ze op der motor, schijnt goed te werken!
 
Back
Top