versuz hasselt music

thijsspirit

Banned
lijkt miss beetje op hoe heet dit plaatje maar is toch iets anders , hier wil ik muziek die op internet staat aanbieden . luister ff naar deze 1.5 uur durende remix van in de discotheek versuz hier in hasselt (limburg belgie) en laat mij weten wat jer van vindt. KLIK OP LINK en kies voor versuz en geniet

http://users.pandora.be/Geert_Vanvoorden/music/

veel luister plezier echt zalige music is dat
 
Advertisement - register to remove this

yeeeaah Scapa power ... NOT in mijn ogen de discotheek met een kut sfeer kut mensen die er alleen komen om te stoefen met hun scapa en bikkembergs kleertjes, gewoon totaal geen eigen stijl ...
 
S`am said:
yeeeaah Scapa power ... NOT in mijn ogen de discotheek met een kut sfeer kut mensen die er alleen komen om te stoefen met hun scapa en bikkembergs kleertjes, gewoon totaal geen eigen stijl ...

Het is er niet altijd zo
 
S`am said:
ik mag er nog niet eens binnen, gewoon omdat ik loopschoenen draag ... (oranje asics)

en daarom moet je maar even gaan kappen op de mensen die wel binnenmogen ? vraagje , als je dan toch niet binnemocht ? hoe weet je dan hoe de sfeer er is ??
 
De muziek is goed gemixxed alleen wordt elk nummer van begin tot eind gedraait.
Om het wat levendiger te houden zouden sommige nummers na hun intro pas ingemixxed moeten worden en sommigen voor hun outro al uitgemixxed.

Net als het zegmaar op gang gaat komen op de vloer moet het weer inzakken omdat er een outro/intro komt. Maar verder wel hele mooie overlaps
 
thijsspirit said:
en daarom moet je maar even gaan kappen op de mensen die wel binnenmogen ? vraagje , als je dan toch niet binnemocht ? hoe weet je dan hoe de sfeer er is ??


ik heb ook andere schoenen ...
 
JohnB said:
De muziek is goed gemixxed alleen wordt elk nummer van begin tot eind gedraait.
Om het wat levendiger te houden zouden sommige nummers na hun intro pas ingemixxed moeten worden en sommigen voor hun outro al uitgemixxed.

Net als het zegmaar op gang gaat komen op de vloer moet het weer inzakken omdat er een outro/intro komt. Maar verder wel hele mooie overlaps

mja en dan voor dj's die meer als 300€ per uur verdienen 8P
 
dragsterlover said:
best wel leuke music ,veel drakraver shit erin.
:)

maar geef mij toch maar wat harder zoals techno.

jeff miles,miss djax,dave clare ,steve rachmad, enz. :p :p

en niet te vergeten Justin Berkovi / Christian Varela en Monika Kruse :)
 
Back
Top