This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verslag "Meeting" 16-01-2004

carnaval is zeg maar gewoon 5 dagen achter elkaar gaan stappen.. je zuipt alleen iets meer..

je moet ook niet naar van die kutkroegen gaan.. gewoon fiod ofzow
 
De muziek is inderdaad gewoonweg fout, alleen in sommige tenten draaien ze het niet eens. Mja een paar nummers maar meer ook niet.
 
Mja het zal er wel weer op neerkomen dat ik dit jaar toch weer met een hele groep vrienden in de kroeg hang, mezelf proberen zo snel mogelijk kansloos vol te laten lopen, om op die manier de muziek en de belachelijke mensen te vergeten.
 
Kom met mij mee naar Weert, Nicolas :*

Verder heb ik heel erg gelachen om het verhaal, kreeg flashbacks van andere vage verhalen uit de Hoeksche Waard, en ben erg trots op jullie 8)
 
no fucking way dat ik naar carnaval ga!

kwil dansen enzo en debiel doen..

//edit//

debiel like:

 
Last edited:
Op de grond lag een half wakkere Hans die nu een redelijke avond in het Rotterdamse had meegemaakt en het was hem aan te zien, precies zoals het hoort, tegen het dooie aan.

 
Naar Tracé komen! Daar draaien ze geen carnavalsmuziek (gelukkig) Wel iedereen (enigszins) verkleed en natuurlijk veel zuipen

Als het goed is zit ik tegen die tijd in mn nieuwe appa, 300m van Stratumseind... kruipend naar huis denk :L