Mijn verslag van mijn vastloper :'(

Status
Not open for further replies.

Aerox-No-Fear

Well-Known Member
Vandaag 23 maart 2003,

Ik ging vanmorgen naar een meeting in enschede leuk gereden nix aan de hand.Naar de tijd rond 5 uur snel naar huis even wat eten nog ff gerelaxt en toen had ik gepland om 7 uur bij mijn vriendin te zijn.Ik ken mezelf namelijk nogal goed en ik rij nooit de korste weg dus ff een weggetje om.Ik vind t leuk om door woonwijken heen te scheuren en dat mensjes je dan aankijken.Ik reed en toen opeens zag ik n kameraad staan ik helm af motor stagionair laten lopen en toen gebeurde het tring ratel de ratel plop hij was uit ik dacht geeft niet ik start hem zo weer even nou niet dus mijn kickstarter zat moet en moer vast had ik even geluk dat ik een telefoon bij me had want ik was naar de meeting geweest heb dat ding anders nooit bij me.Ik eerst n stuk lopen naar n bekende plek en heb vervolgens naar huis gebeld ik zeg tegen mijn broertje pak de tomos en rij naar mij toe mijn broertje is nog geen 16 dus maarja lekker boeie komt hij er aan zeg ik jij gaat rijden ik hang aan jou zo heb ik dus de scooter thuis gekregen.Was ik thuis belt me vriendin waar blijf je je zou om 7 uur hier zijn ik t hele verhaal verteld en ben toen op de tomos er heen gegaan natuurlijk de kosrtste weg.Kom ik daar blijkt ze ook nog boos te zijn what the fuck dacht ik (ze heeft al n hekel aan dat ding van mij en moet ik ook nog is door dat ding te laat komen) shit happens.Dus het was een godverdomme klote dag vandaag vriendin boos scooter kapot met de bijbehorende kosten mijn beltegoed op nou dit was mijn verhaal van vandaag.

maar gelukkig ben ik vast niet de enige in de wereld die vandaag een omeunige klote dag heb gehad
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top