Verroeste uitlaat

Status
Not open for further replies.

Majtje

Well-Known Member
Hallo allemaal...
Heeft iemand nog een goede tip om een verroeste uitlaat weer netjes te maken?

Groetjes

Majtje
 
Advertisement - register to remove this

dieselmaniac said:
nee, je zal toch eerst moeten schuren, ook al wil je hem bijv. zwart spuiten:) gewoon eerst helemaal kaal schureN!


even wat anders, weeet jij welke uitlaat het beste is voor mijn aprilia sr met morini blok...Kan een gianelli nrx of een reverse krijgen..

Wat is beter vind jij? wil t gewoon voor het uiterlijk en hij moet iets sneller gaan, hij gaat nu in mijn eentje 70. wil met zijn 2en cker 70 kunnen
 
Majtje said:
Kan het ook makkelijker?


ja , nieuwe kopen :rolleyes:


makkelijk is te koop , als je een uitlaat mooi wil hebben zonder weinig moeite te doen moet je dus 1 kopen , wil je m mooi hebben door zelf een uitlaat op te knappen zul je nu eenmaal in beweging moeten komen..
 
OWk, hier gaan mensen het misshcien niet mee eens zijn... Ik had op mijn morini sr 2000 een leovinci ZX... Dat ding liep als een tierelier!! Die raad ik je aan als ie nog te koop is. Hou hem wel goed bij want hij roest wel wat vlugger!
 
tuynheck said:
OWk, hier gaan mensen het misshcien niet mee eens zijn... Ik had op mijn morini sr 2000 een leovinci ZX... Dat ding liep als een tierelier!! Die raad ik je aan als ie nog te koop is. Hou hem wel goed bij want hij roest wel wat vlugger!


Nee die heeft ie dus niet te koop voor me, ik kan die 2 uitlate kiezen omdat hij ze op zijn scooter gehad heeft.

Was benieuwd welke het beter zou doen...
 
Durf ik niet te zeggen, heb er geen ervaring mee... Maar er zal vast wel iemand hier op het forum zijn die je daarmee kan helpen. Kwestie van wachten, ik begrijp dat je hem zo snel mogelijk wil hebben maar geduld is een schone zaak :)
 
tuynheck said:
Durf ik niet te zeggen, heb er geen ervaring mee... Maar er zal vast wel iemand hier op het forum zijn die je daarmee kan helpen. Kwestie van wachten, ik begrijp dat je hem zo snel mogelijk wil hebben maar geduld is een schone zaak :)


Naja anders merk ik het morgen wel, hij gaat em er dan namelijk opzetten...
Proberen we ze gewoon allebei:-P
Kan geen kwaad..:-)
Daarom had ik een beetje haast, maar evengoed bedankt
 
ja maar je zal hem ook af moeten stellen... houd dit topic gewoon in de gaten, krijg je tenminste goed advies van mensen die er verstand van hebben... en geen beunhazen advies waar je later spijt van krijgt :)

Toch, jongens?? :D
 
tuynheck said:
ja maar je zal hem ook af moeten stellen... houd dit topic gewoon in de gaten, krijg je tenminste goed advies van mensen die er verstand van hebben... en geen beunhazen advies waar je later spijt van krijgt :)

Toch, jongens?? :D


Ik hoop t maar! Hij steld em ook voor me af dus, ben benieuwd...!
Hij heeft er neem ik aan wel verstand van...!?

De demper is ook een beetje gesleten, doordat ie een keer gevallen is..Dat is toch niet heel erg? Kan altijd een nieuwe demper kopen...

xxx
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top