Verroeste uitlaat weer mooi maken ???

jorenv

Buiten gebruik
Is het mogelijk om een matig verroeste uitlaat weer mooi te krijgen ??

En nog iets had net mijn nieuwe scooter aprilia SR viper. Ik helemaal happy en ff aan het rijden (helaas zonder helm omdat ik ff vergeten was dat om 20:00 de winkels dicht zijn) en ik ff aan iedereen laten zien.
Denk ik rij ff een stukje om naar huis. Sta ik stil scoot wel aan hoor ik ineens een zwaar motor geluid en zie ik 2 kanker wouten.
Ik shit geen 16 geen helm geen verzekering noem maar op. Ik denk ik trek snel op en schiet een paar steegjes in. Maar die gast zeg blijf hier jo gek. Ik dus snel remmen en scoot uit. Rijden de sukkels gewoon door. Ik denk ik kies eieren voor mijn geld en loop wel naar huis. Onder weg nog wat gebeld en denjk ik scheur toch ff de laatste starten naar huis. Zet hem klaar om te kicken en hoor ik weer 2 motors. Ik denk zal mijn buurman wel zijn die rijd ook motor. Maar ik liep automatisch toch maar ff door. Waren het weer die wouten. In mijn straat ??? Ik woon in een hele rustige straat nooit politie ofzo. Ik schrok wel ff. Had die scooter net 1:30 uur.

Maar het ging over de uitlaat natuurlijk
 
Advertisement - register to remove this

Ik had het wel een paar nachten al erop en zelfs een paar keer heetgemaakt met de brander, misschien had ik gewoon slechte lak, was van die Ninja zooi, en ik vertrouw lak toch niet echt, hoeft maar 1 klein barstje of putje in te komen en je hebt gelijk een roestplek die zich steeds verder uitbreidt.
 
Originally posted by Jeroen L:
Nou dat spuiten van de uitlaat doe ik dus echt nooit meer. Ik dacht ook dat die lak vanzelf wel verder zou uitharden, maar als je mee gaat rijden vliegt er natuurlijk allemaal zand langs en dat bleef kleven aan die lak(IN DE LAK DUS) mooi weer alle lak eraf gebrand(kutwerk) en gelijk olie ingebrand...

Daarom moet je ook nadat je uitlaat heb gespoten je uitlaat verwarmen een half uur. In dep ottebakkerij ofzo. Dan wodrt het hard. En dan blijft het er niet inhangen.

Als het dat wel doet moet je als ie warm is met een doek alles eraf poetsen, en dat een week lang dan is ie ook hard.

En dat met die cola werkt dat echt???

Ohja 8 uur poetsen op een uitlaat???

SvR

 
Originally posted by Citta-JB:
ik reed ook onverzekerd rond
nu rij ik niet meer tot ik kan verzekeren (certificaat voor nodig)
29e moet ik op voor certificaat
vriend van mij is pasgeleden aangereden en ik ben nu heel stuk veiliger geworden met dat soort dingen

Ik kon m'n Ark zelfs al verzekeren (bij bovemij) toen ik nog maar 15 was, en dus nog geen certificaat had.

mzzzzzzzzzzzzl Raymon
 
Back
Top