Vermist

goed voor de familie dat die gevonden is!
geeft zekerheid

Mijn oom is nu ong 5 jaar geleden ook vermist geraakt in thailand
en dat onzekere gevoel is kut!
Hoop dat dit soort nieuws ons ook nog een keer bereikt

Sterkte aan de familie!
 
Beste allemaal,

Een einde aan de onzekerheid. Dat waar we bijna een jaar lang om vroegen en het bericht waar we al die tijd bang voor waren kwam gistermiddag. De politie kwam ons vertellen dat de auto van Mark met daarin een lichaam was gevonden bij een duikersoefening van de brandweer in Madestein. Veel van jullie hebben het inmiddels al gehoord of gelezen via de media, die er heel snel bij waren, en velen hebben al gereageerd via de mail, telefoon, gastenboek of bezoekje. We kunnen niet genoeg benadrukken dat dat een enorme steun voor ons is. We beseffen heel goed dat het moeilijk is om op zulk nieuws te reageren maar we zijn echt heel blij met al die blijken van medeleven.
Vanmiddag of misschien nog later krijgen we pas echt 100% zekerheid dat het onze Mark is die in de auto werd aangetroffen en krijgen we ook wat meer te horen over de doodsoorzaak. Zodra we meer weten zullen we dat in elk geval langs deze weg ook mededelen.
We willen nogmaals iedereen die ons dit hele jaar door gesteund heeft bedanken en we hopen dat jullie dat nog een tijdje zullen blijven doen!

Heel veel liefs van Jaap, Hannie, Moniek en Max
 
Ik wens de familie en vrienden sterkte, dit is natuurlijk niet helemaal het nieuws waar ze op gehoopt hadden :X ( dat die gevonden is natuurlijk wel, maar niet dat hij dood is )

Ben benieuwd wat er gebeurt is.
 
dit is ook niet zo gek ver van mn huis man
nog paar x wezen sirvivalen daar met school ook in madestijn.. best raar :S
wel vaker wat loos daar geweest volgens mij, paar maanden geleden ook dode man gevonden daar toch?.. niet in het water overigens

rip & gecondoleert

maarja als die mischien al heel lang daar gelegen heeft is het mischien maar goed dat hij gevonden is want nu kan de familie/vrienden enzo teminste nog "afschijd nemen" in hoeverre dat nog mogelijk is natuurlijk, maar nu heb je iig zekerheid dan ipv heel je leven met een groot vraagteken rond te lopen, als hij niet was gevonden
 
Gecondoleerd!

Ik weet niet precies waar dat is, maar best bizar dat het toen door niemand is opgemerkt dat er een auto in het water is beland? Ik bedoel dat gaat niet geheel zonder geluid enzo..

Of ligt het zo afgelegen?
 
is "redelijk" afgelegen
vandaag bevestigd

16-04-08 08:14 Tell a friend


DEN HAAG - Het lichaam dat afgelopen maandag in het water van recreatiegebied Madestein in Den Haag werd gevonden, is het lichaam van de vermiste Mark de Nekker.

Doodsoorzaak onbekend
Dat is door middel van sectie vastgesteld. De doodsoorzaak kan niet meer vastgesteld worden, omdat het lichaam al geruime tijd in het water ligt. Volgens de politie is er geen reden om aan te nemen dat het om een misdrijf gaat.

Duikoefening
Brandweermensen vonden tijdens een duikoefening in de plas bij toeval de auto van de 21-jarige Hagenaar, met daarin een lichaam. Mark de Nekker werd al sinds april 2007 vermist.




Mark de Nekker
Bron www.markdenekker.nl
 
Gecondoleerd! Echt vaag lijkt mij dat.

Hier in de buurt was ook een soort zelfde. Jongen vermist een jaar volgens mij, iedereen dacht dat ie gewoon in paniek was weggegaan en een ander leven zou hebben opgebouwd. Mensen hadden hem nog gezien enz. Bleek dat ie al die tijd gewoon in het bos hing (zichzelf opgehangen)

Kinderen vonden hem met een speurtocht van school. Deze dachten dat het erbij hoorde en hebben niets gemerkt. De volgende dag heeft de leraar aangift gedaan!
 
Hier ook zoiets, in het staalduinse bos, km of 5 van me huis..

Fotograaf had fotos gemaakt, niks opgemerkt..

Eenmaal thuis aangekomen, fotos kijken op de PC oid. zag die ineens iemand aan een boom hangen op 1 van de foto's

Wel kut man dat de doodsoorzaak niet achterhaalt kan worden :S hopelijk dat het niet misdrijf is geweest dat de dader(s) hier mss gewoon "goed vanaf" komen?

Maar als daar natuurlijk geen aanleiding voor is moet je daar maar niet vanuit gaan
 
Back
Top