ChristianK
Member
Ik heb de scooter (Gilera runner 2001) van de week opgehaald met niet werkende verlichting. na de accu te hebben vervangen werkte het weer. Want de toeter werkte ook niet dus gelijk maar een andere accu erin! Toeter werkt weer (deze was wel wat meer Ah dan de oude) gelijk een nieuwe zekering erin gedaan maar ik rij weg van me werk na de regen en poef alle lampen uit na 2-4 meter rijden.
Blijf zekeringen vervangen maar de lichten doen het nog steeds niet heb ondertussen 4 zekeringen erin gehad om te kijken of het aan de zekeringen lag dus niet…
Boutje van de accu zat wel los die had ik weer aangedraaid maar dat geeft geen zin gehad schijnbaar
Ben ook niet zo electrisch aangelegd dus weet niks van bekabeling dacht zelf eerst dat het de accu of een kapotte zekering was maar zal dus wel wat meer aan de hand zijn waar ik geen verstand heb
Ik hoor graag wat jullie denken dat het is
Blijf zekeringen vervangen maar de lichten doen het nog steeds niet heb ondertussen 4 zekeringen erin gehad om te kijken of het aan de zekeringen lag dus niet…
Boutje van de accu zat wel los die had ik weer aangedraaid maar dat geeft geen zin gehad schijnbaar
Ben ook niet zo electrisch aangelegd dus weet niks van bekabeling dacht zelf eerst dat het de accu of een kapotte zekering was maar zal dus wel wat meer aan de hand zijn waar ik geen verstand heb
Ik hoor graag wat jullie denken dat het is