Verhoging setje minarelli

  • Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
D

Deleted member 682

Guest
Hej, zijn er hier mensen met een verhoging's blokje? ik heb ze wel is in de winkel zien liggen. Heeft iemand er ervaringen mee?? Iemand misschien de hem wil verkopeN???

------------------
Malaguti Phantom f12 AC. Polini 50cc, Polini Vario+halfpoelie, en een for race uitlaat = 90km/u
 
Advertisement - register to remove this

Ik bedoel zon 'blokje' wat je tussen je blok en je schokdemper vastmaakt.
 
Niet doen, beinvloed je stuurgedrag enkelt nadelig. Maar hier denkt Royal Rally vast anders over. 8)
 
ik heb bij mijn dealer gehoord dat het slecht is voor je blok, het schijnt niet zo stevig te zijn en kan makkelijk afbreken????
ik weet het niet, maar ik dacht laat ik het ff zeggen
GrtZ.


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
als ie echt zo slecht is laat ik hem lekker door een dealer hier monteren, die eikel geeft er garantie op dat het goed werkt, dus als dat ding dan breekt en ik ga op m'n smoel dan kan hij payen !!!
 
Originally posted by Stealth^:
Niet doen, beinvloed je stuurgedrag enkelt nadelig. Maar hier denkt Royal Rally vast anders over. 8)

Idd. Ik heb er geen enkel probleem mee.

MAAR! Die blokjes passen SLECHT. Mijne heb ik eerst flink moeten bijvijlen omdat de gaten niet goed zitten.

Een vriend van mij heeft er deze week ook 1 gehaald en had hetzelfde probleem. Die heb ik gisteren ook zitten bijvijlen.

En nee ze breken niet af. Speling zit er ook niet in. Zit ie eenmaal op je blok dan klemt ie zichzelf muurvast (door het rubber in je ophanging aan het blok)

En wat betreft die Aerox veer op Phantom: Alle mina veren kun je onderling uitwisselen, alleen vraag ik me af of sie van de Aerox wel langer is.
 
Phantom heeft anders maar een klein veertje, ik zal hem strakjes is ff opmeten.
 
aerox veer past gewoon is vet een opgehoogde phantom moet je doen.....standaard veer van phantom is veel te kort en je raakt met een phantom ook met je uitlaat vaak de grond als je een stoeprandje op rijd ofzo dat is dan ook over met een hoger veer.....
 
Dan toch maar een iets langere achterveer...zou die van een aerox op mn phantom passen?
wink.gif
 
Aha, dat is beter, aangezien ik al 1 keer de grond geschamt heb met mn for race uitlaatje
frown.gif
!!! Volgens mij had kneiter007 nog een veertje liggen. Ej, als ik me niet vergis kan ik mn gewone standaart dan ook niet meer gebruiken, en als ik hem op mn zeistandaart zet zal hij ook wel heel wat schuiner staan niet???
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
als ie echt zo slecht is laat ik hem lekker door een dealer hier monteren, die eikel geeft er garantie op dat het goed werkt, dus als dat ding dan breekt en ik ga op m'n smoel dan kan hij payen !!!

Garantie op een ding dat 160 rijdt dat doet geen enkele dealer.... DORK
 
Originally posted by Hugo:
Aha, dat is beter, aangezien ik al 1 keer de grond geschamt heb met mn for race uitlaatje
frown.gif
!!! Volgens mij had kneiter007 nog een veertje liggen. Ej, als ik me niet vergis kan ik mn gewone standaart dan ook niet meer gebruiken, en als ik hem op mn zeistandaart zet zal hij ook wel heel wat schuiner staan niet???

dan moet die stealth wel reageren op mijn bos maar die aap ligt nog te pitten ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top