ventivar?

Ploemen

Well-Known Member
ik heb nu als overbrenging multivar-originele halfpoelie-malossi special belt!

hoeveel km krijg ik erbij ongeveer als ik de ventivar er nog bij koop?

greetz

------------------
Yamaha BW/Spy-DR-Yasuni R-Multivar-Mallossi special belt-19mm DO-
 
Advertisement - register to remove this

nee ik bedoel de ventivar voor bij de vario, ja wat kan ik anders het beste doen met 100 piek waar heb ik het meeste aan?

------------------
Yamaha BW/Spy-DR-Yasuni R-Multivar-Mallossi special belt-19mm DO-
 
volgens mij geeft dat geen verschil. ik heb nog eens de ventilvar en ori. schijf naast elkaar gelegd, en in diameter zit geen verschil, er zitten net zoveel luchtschoepen op, en de hoek is ook het zelfde.

tja en wat je met 100.- kunt doen is niet zo moeilijk bij een scoot...
 
met een half poelie????

daar zit toch niet zoveel
biggrin.gif
verschil in????

we hebben het toch wel over de halfpoelie met de luchtschoepen of niet???
 
Ventilvar is echt wel groter hoor.. khep laatst nog halfpoelie verwisselt op m'n sr'etje...


Greetz,

Leroy

------------------
Aprilia SR50 LC Netscaper.. DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Powerfilter, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar, Tecnigas Next..
 
Originally posted by Jeroen L:
Zal wel per scooter verschillen, als de standaard halfpoelie al groot genoeg is hoeft er natuurlijk geen grotere op...

Voor Piaggio bestaat dus geen Ventilvar, omdat de originele groot genoeg is...

Greetz.
 
het viel mij op dat bij de mhr variateur de halfpoelie een KLEINERE diameter heeft dan de variateur.. (of precies andersom) da's dus vaag want nu kan de veesnaar nooit helemaal bovenin de vario komen..
 
klopt was bij mij ook zo...
vond ik ook al zo vreemd.

iets is er trouwens verkeerd aan dat geval..
hij past nl. niet op de rhq krukas+mhr vario, hoe dit komt, ik heb geen idee.
kheb ook al van alles geprobeerd maar nix lukt. nu heb ik er een van polini opzitten, die met dat kunststof geval ervoor (airspeed ??)

bij mij is die ventilvar WEL even groot als de ori halfpoulie. zal idd wel per merk verschillen.

st klasse. yammie aerox ac 50 bidalot. + mhr pijp
 
Back
Top