velgen; in de lak met chroom randje?

Ik hoorde dat je over dat gepolijste randje heel lang doen, omdat het natuurlijk recht moet zijn?of valt dat wel mee (ik wil het by sr dd velgen gaan doen)

(Of kan iemand het voor me doen :P pm maar)

de randjes verchromen van gecoate velgen gaat je niet lukken ben ik bang :7
je laat gewoon je velgen coaten (moet je wel ff nieuwe voorwiellagers regelen uiteraard) en dan laat de rand afdraaien (of je krijgt t dr zelf vanaf) en die schuur je in stappen totdat je bij bijvoorbeeld 1200 komt en het helemaal glad is en dan polijsten die handel. hierover meer te vinden in het bling topic enz.

hallo , voor dat soort van velgen met een gekleurde kern en een gepolijste rand gaan wij als volgt tewerk :

1. we schuren onze velgen en spuiten deze in de gewenste kleur bij onze projecten is dit meestal zwart .

2. dan plakken we de spaken van onze velgen af met tape .

3.we schuren onze randen bij of we doen er verfafbijt op zodat de verf van de rand loskomt en we het er gewoon kunnen afwrijven .

4 we schuren de randen nat tot korrel 1500 of 2000 .

5 we gaan met de polijst schijf over de rand en in de hoekjes gaan we met een klein polijstschijfje op onze dremel .

Binnen kort zal ik eens wat foto's nemen van een paar velgen die we zo hebben gecustomeert en ze online zetten .

deze methode kan ook worden toegepast op autovelgen die een diepe rand hebben wel te verstaan .

( voor diegen die een uitgebrijde info willen sturen maar een pb naar me . )

vriend van me is erg bezig met dit soort dingen die schuurt dus eerst alles, dan spuiten, en dan gaat hij 't randje polijsten. bijwerken doet hij met een airbrusch zodat de rand hellemaal recht is.... ziet er keer op keer erg mooi uit.

Back