velgen; in de lak met chroom randje?

Oege

Well-Known Member
Hallo!

Kzie zovaak van die schitterende velgen die helemaal strak in de lak zitten en er een chromen randje om heen hebben. daarom wou ik vragen als iemand misschien weet hoe zoiets in zijn werk gaat en of waar je dat kunt laten doen. niet elke verchroom bedrijf zou dit kunnen doen..

Met vriendelijke groeten,
Oege Venema

Advertisement - register to remove this

tis maar net hoe je het liever hebt ofniet? :)
1e optie is dan weer beter voor mij, en ik denk voor iedereen, zo is de rand mooi rond, zonder precissie afplakken

Ga maar afplakken dan, dan krijg je zo'n foktop rand. waar het gepolijste overgaat in het gespoten. Beter eerst de rand opschuren tot 400 dan grondlak, weer de rand opschuren tot 400 dan de lak, en dan weer opschuren en polijsten.

Ga maar afplakken dan, dan krijg je zo'n foktop rand. waar het gepolijste overgaat in het gespoten. Beter eerst de rand opschuren tot 400 dan grondlak, weer de rand opschuren tot 400 dan de lak, en dan weer opschuren en polijsten.

Iemand die het snapt, als je hem afplakt en spuit krijg je er een harde rand in.

Wat dacht je van

1. Velgen laten coaten
2. Randen afdraaien
3. Velgranden schuren en polijsten

Zo heb ik dat ook gedaan en de coating is niet geschadigd.

Oi

Wat dacht je van

1. Velgen laten coaten
2. Randen afdraaien
3. Velgranden schuren en polijsten

Zo heb ik dat ook gedaan en de coating is niet geschadigd.

Oi

precies zo lijkt mij ook het beste! maar kan elke verchromer dat wel? in de omgeving van friesland heb je niet veel coaters en verchromers.. misschien dat iemand nog een adres weet.. drenthe, groningen zou ook geen probleem zijn..

groeten Oege,

precies zo lijkt mij ook het beste! maar kan elke verchromer dat wel? in de omgeving van friesland heb je niet veel coaters en verchromers.. misschien dat iemand nog een adres weet.. drenthe, groningen zou ook geen probleem zijn..

groeten Oege,
In Franeker zit 1 die coat..

Back