Siep Wokkel Banned 23 January 2003 #1 heejz als ik mijn velgen ga laten coaten, kan ik dan gewoon de voorwiellagers laten zitten? en afplakken ofzo, of word dat te heet? en de ventiele... hoe verwijder ik die? (tubelles) thxx
heejz als ik mijn velgen ga laten coaten, kan ik dan gewoon de voorwiellagers laten zitten? en afplakken ofzo, of word dat te heet? en de ventiele... hoe verwijder ik die? (tubelles) thxx
Jasper SM.. it's an attitude! 23 January 2003 #2 kan je niet laten zitten.... of ze moeten kapot mogen ventiel kan je toch losdraaien? zit volgens mij met moertje vast oid
kan je niet laten zitten.... of ze moeten kapot mogen ventiel kan je toch losdraaien? zit volgens mij met moertje vast oid
Siep Wokkel Banned 23 January 2003 #3 kut.. hoe haal ik die lagers en keering eruit zonder ze stuk te maken???
Jelle Well-Known Member 23 January 2003 #4 ventielen moet je lossnijden... en na het coaten/stralen/whatever nieuwe erin zetten (2 tubeless ventielen kosten geen drol) lekker aan het semi-crossposten btw... :|
ventielen moet je lossnijden... en na het coaten/stralen/whatever nieuwe erin zetten (2 tubeless ventielen kosten geen drol) lekker aan het semi-crossposten btw... :|