lichtmetalen velgen

Heb intussen een dremel gekocht, omdat t maken ervan minstens 350 gaan kosten.
Weet echter niet met wat ik het moet poleisten
Heb gelezen dat het met deze hulpstukjes moet lukken
2012280.JPG

21110.JPG

Weet alleen niet welke voor metaal zijn.
Had ook gelezen dat ik polijstvet ofzo moet hebben.
Mss iemand die me er meer over kan vertellen?

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Als je € 1.200,= hebt gelapt voor een setje velgen, ga je er toch a.u.b. niet zelf aan liggen kliederen, of wel?

Heb deze velge niet zelf gekocht voor 1200, maar zaten al onder de auto toen ik ze kost. Waren toen pas een beetje beschadigd, nu al wat erger :S

Originally posted by SF2CB
kzou idd ook nie echt lang rijden met die band, maarre ff off-topic, onder welke auto zitten deze velgen :D

Onder deze golf Gti :P

golfgti.jpg

golfgti1.jpg

Last edited:
kerel mooie auto maar echt je moet iets doen aan die beschadiging van je banden achter (wielkasten uitkloppen omvouwen noem maar op) want dit is inderdaad heel gevaarlijk en als het dan mis gaat blijft er niets over van je mooie velg......... en maken kost je 50 tot 100 per velg

ik zou inderdaad nieuwe banden kopen.

heb je trouwens je remschijven al gezien???
ik zou ze ff vlink in laten remmen zodat al het roest weg is, als je anders een noodstop moet maken dan remt tie niet goed.(heb het vaak genoeg gezien)

maar voor de rest een leuke auto.

mzl

Originally posted by phantomgek
ik zou inderdaad nieuwe banden kopen.

heb je trouwens je remschijven al gezien???
ik zou ze ff vlink in laten remmen zodat al het roest weg is, als je anders een noodstop moet maken dan remt tie niet goed.(heb het vaak genoeg gezien)

maar voor de rest een leuke auto.

mzl

Wat bedoel je met flink in laten remmen?
ff een paar keer goed hard remmen zodat ze weer glad zijn?

Originally posted by bastenj
(wielkasten uitkloppen omvouwen noem maar op) want dit is inderdaad heel gevaarlijk en als het dan mis gaat blijft er niets over van je mooie velgvelg

Wat houd da precies in?
Koop deze week iig. nieuwe schokbrekers voor achter zodat hij niet de heletijd de achterband raakt.

Originally posted by phantomgek

1 keer tegen rempedaal aan hijgen tijdens het rijden, en het is er vanaf... :!

remschijven dacht ik ook al aan, maar kijk goed naar de andere foto's, het roest wat op de voorkant van de schijf ligt word weerspiegelt in de schijf :W

Als er roest op je schijf zit is het duidelijk dat er niet goed op geremd word, en ik weet niet zeker of ik het goed zie maar het lijk erop of die schijf gewoon vrij dun is, en als dan ook nog eens de blokken dun zijn, dan raken ze elkaar amper...
Kijk eerst je remmen en banden na, die zijn toch het belangrijkste op je auto...

hey

tip voor als je de volgende keer langs een stoeprand moet parkeren draai je spiegel dan effe naar beneden dan kan je zien
hoeveel je noch van de stoep afzit en de schade zou ik laten zitten
je hebt het zo weer sucses

lau

Back