S speedfightdb Well-Known Member 4 September 2010 #1 ik zette net me scooter in de schuur en keek na de zij kant en zag een hele witte veeg er over. hoe kan ik dit het beste repareren. er zitten geen krassen in een geen deukje enz. het is een nieuwe str8 zwart metallic kap.8P
ik zette net me scooter in de schuur en keek na de zij kant en zag een hele witte veeg er over. hoe kan ik dit het beste repareren. er zitten geen krassen in een geen deukje enz. het is een nieuwe str8 zwart metallic kap.8P
maartuh Well-Known Member 4 September 2010 #2 als er iets OP zit kun je het er met een doekje met heel klijn beetje wasbenzine wel afkrijgen. Niet te veel want dan kun je doffe plekken krijgen...
als er iets OP zit kun je het er met een doekje met heel klijn beetje wasbenzine wel afkrijgen. Niet te veel want dan kun je doffe plekken krijgen...
Lodewijk ok 6 September 2010 #4 Zou het eerst gewoon met een droge zachte doek met een beetje water erop proberen te poetsen. Als niet wil dan 'pas' middelen gaan gebruiken
Zou het eerst gewoon met een droge zachte doek met een beetje water erop proberen te poetsen. Als niet wil dan 'pas' middelen gaan gebruiken
S speedfightdb Well-Known Member 7 September 2010 #5 het is geluk met wat wasbezine op een doekje is niks van te zien. thnx voor de reactie's