varioring uit snor neos

Status
Not open for further replies.

Cloak

LC Spy power
Heb een vraagje, ik heb een snor neos en heb daar de vario ring uit geknalled (dit omdat FIETSERS me inhaalde :( ) mijn "maatschappelijke" snelheid ligt nu op 35-38 km/h.
(voor de rest helemaal std.)


nu is mijn vraagje, zijn er mensen die zo wel is op de rollenbank zijn gegaan met hun snor. Graag zou ik willen weten wat me boete dan wordt of juist niet :)

(ps. geen replay's graag hoe stom ik ben met het minderbegrenzen van me scooter)

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

kost 30 of 45 € tenminste als ze je al een bon geven, dan kunnen ze iedereen wel gaan bekeuren, 25 rijd toch geen hond. en inderdaad al de fietsers gaan je voorbij.
 
Heb een vraagje, ik heb een snor neos en heb daar de vario ring uit geknalled (dit omdat FIETSERS me inhaalde :( ) mijn "maatschappelijke" snelheid ligt nu op 35-38 km/h.
(voor de rest helemaal std.)


nu is mijn vraagje, zijn er mensen die zo wel is op de rollenbank zijn gegaan met hun snor. Graag zou ik willen weten wat me boete dan wordt of juist niet :)

(ps. geen replay's graag hoe stom ik ben met het minderbegrenzen van me scooter)

alvast bedankt!
Zit met hetzelfde probleem en wil ook mijn neos snor uit 2013 sneller laten lopen.
Heb jij een 2 takt of 4 takt?
Zie bij mijn 4 takt geen verschil als ik de varioring verwijder.
Hoor graag van jou.

gr.
Jo met de banjo :)
 
Zit met hetzelfde probleem en wil ook mijn neos snor uit 2013 sneller laten lopen.
Heb jij een 2 takt of 4 takt?
Zie bij mijn 4 takt geen verschil als ik de varioring verwijder.
Hoor graag van jou.

gr.
Jo met de banjo :)
Volgens mij krijg je niet veel respons in een topic van meer dan 15 jaar oud.......
 
  • Like
Reactions: Bas
Status
Not open for further replies.
Back
Top