Vario past niet op doppler krukas Gilera.

RR125

New Member
Hi ik heb mijn blokje van me Gilera stalker (lc sd)
gereviseerd en heb hierbij een doppler krukas gebruikt. Alleen nu draait een malossi vario over de banen van het krukas. Ik heb het Ookal geprobeerd met een polini Vario. Alleen de std Vario draait niet over de banen van het krukas. Iemand hier eerder problemen meegehad? Of iemand die ene Vario weet die beter is dan de orginele en wel op het krukas past?

Advertisement - register to remove this

Heb je een link naar de krukas die je gestoken hebt?
Zeker. Ik dacht dat dit hem was.

DOP-441281(Artikelnummer kparts)
Post automatically merged:

Ik had hem van een vriend overgekocht. Hij had hem in een type 3 blok en hij kon wel een malossi vario gebruiken.

Ik zie idd in het begin dat die as wat smaller is. Heb je alle juiste afstandsbussen er tussen liggen?

Dus het oliepomp tandwiel en de dikke bus (of de bus die bij de as kwam)?

Ik zie idd in het begin dat die as wat smaller is. Heb je alle juiste afstandsbussen er tussen liggen?

Dus het oliepomp tandwiel en de dikke bus (of de bus die bij de as kwam)?
Ik heb eerst dat tandwiel daarna een shim die ik op mijn orginele krukas had die is iets dunner dan dat tandwiel. Ik zie bij de malossi vario wel een iets dikkere shim maar die malossi verpakkingen zijn waardeloos als je die een keer open maakt kn het niet meer retour.

Op een standaard krukas bij Piaggio heb je eerst het olietandwiel en dan een hele dikke bus.

Ik heb hier wel een foto van Polini (links) vs Malossi (rechts), maar origineel KAN er ook 1 zijn daar is de bus dubbel zo dik. Ligt een beetje aan het type vario.
photo_2024-07-30_09-08-00 (2).jpg

Origineel heb ik helaas niet los liggen is allemaal in gebruik.

Hoeveel krukas heb je over als alles er op zit? Kan je daar misschien een foto van delen?

Op een standaard krukas bij Piaggio heb je eerst het olietandwiel en dan een hele dikke bus.

Ik heb hier wel een foto van Polini (links) vs Malossi (rechts), maar origineel KAN er ook 1 zijn daar is de bus dubbel zo dik. Ligt een beetje aan het type vario.
View attachment 77051

Origineel heb ik helaas niet los liggen is allemaal in gebruik.

Hoeveel krukas heb je over als alles er op zit? Kan je daar misschien een foto van delen?
Ik heb idd dat ringetje links op de foto gebruikt toen paste de polini Vario en malossi vario niet dat ringetje rechts op de foto heb ik helaas niet. Het scheelt niks want als die een super klein stukje verder naar achter zou zitten zou de malossi vario er niet overheen draaien.

Back