This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Van der G

Dat is nog niet vast gestelt... dat het niet door heineken kwam..

Sinds wanneer kan je het niet eens zijn met iemand?? Jij bent het eens met de iedeeen van de VVD, ik ben het eens met de meeste ideeen van de LPF

mee eens zijn lijkt me logisch binnen een politieke partij, alleen de manier waarop...lees maar een paar pages terug...heb ik het duidelijk uitgelegd hoe ik erover denk

Originally posted by mendophir
mee eens zijn lijkt me logisch binnen een politieke partij, alleen de manier waarop...lees maar een paar pages terug...heb ik het duidelijk uitgelegd hoe ik erover denk

mendophir
God bless America!

Juistem...Ik kon er ook niet warm of koud van worden idd, haatte die kerel echt...met zijn lamme praatjes en zijn 'Hitlerige gedrag' vreselijk...

Inderdaad heel duidelijk uitgelegt volgens mij kan je geen 1 voorbeeld geven, ja zkr dat de Islam een achterlijke cultuur is!, hij bedoelde daar onder andere mee dat mannen hoger stonden dan vrouwen en dat dat achterlijk was.. dus.. Kom maar met een hitler uitspraak dan

Zoiets als achterlijke cultuur bedoelde hij heel anders makker, alleen door de overweldigende tegenstand die iedereen hiertegen bood hebben ze maar gezegd dat het hun daarom ging...

En ik heb ook al uitgelegd dat ik de term Hitlerig wat verkeerd gekozen vond, ik associeerde hem ermee qua gedrag. Lees nou eerst eens de hele draad voordat je gaat lopen schreeuwen.

Originally posted by Vincento
Ik heb geen plaat voor me kop, ik lees verder dan de Kranten Koppen...

Pim met hitler vergelijken , is als jouw lulletje met die van mij vergelijken

een wereld van vershil , ik besteed hier geen tijd meer aan , dus dis is de laatste reply
Et topic is al verkr8 , en daar houd ik me vanaf nu buiten

Ciao

Jij steeds met die lompe antwoorden zonder inhoud(En ik vergeleek hitler niet met Pim dus su, dat was mendophir(waar die later op terug kwam)
, maar goed als ik topic verziek dan post ik nie meer cya

voorstellen, 11 jaar van je leven verneukt...

Moet je voorstellen.... DOOD...

Als je bewust iemand van het leven beroofd, ben je het zelf niet meer waard. Volkert vond zelf waarschijnlijk ook dat hij het leven niet meer waard was, want hij heeft voor de moord meerdere zelfmoordpogingen gedaan. Erg jammer dat het 'm niet gelukt is...

Ik lees hier allerlei meningen. ik zal ook maar even mijn mening geven over dit gebeuren.
ik ben gewoon van mening dat voor een daad zoals deze een levenslange straf geldt. En dat vind ik om de volgende redenen:
Deze moord is voorbereid en heeft een politiek motief.
De persoon die de moord heeft gepleegd heeft geen echt berouw getoond. In Nederland hebben we bewust voor een rechts systeem gekozen met ietwat lagere straffen zodat mensen die een daad doen en daar later berouw van hebben ook de kans krijgen om normaal te functioneren in de maatschappij. In dit geval is dat duidelijk niet van toepassing. Deze meneer heeft iemand anders van zijn leven beroofd omdat hij vond dat die persoon gevaarlijk was. Deze persoon denkt dus dat hij mag beslissen over leven en dood en goed en kwaad. Dan ben je dus niet goed in je hoofd. Verder valt het me op dat hier tussendoor een discussie wordt gevoerd over links en rechts en noem maar op. Voor mij maakt dit niets uit.als hetzelfde met Jan Marijnissen was gebeurd zou ik er net zo hard tegen zijn. Politici moeten gewoon kunnen zeggen wat ze willen zonder bang te hoeven zijn dat ze worden vermoord of wat dan ook. Die mensen moeten ons op een goede manier kunnen vertegenwoordigen en dat deed Pim voor zijn kiezers ook. Ik ben dus van mening dat mensen die op zo'n bewuste manier een moord plegen dat die best levenslang mogen krijgen. Daarentegen ben ik ook weer van mening dat ''onbewuste'' moorden(denk aan een uit de hand gelopen ruzie) dat die dus gewoon zoals dat nu ook gaat minder mogen worden bestrafd. Maar het feit dat je bewust iemand vermoord en er ook nog eens rustig over hebt nagedacht,dan ben je gewoon ziek in je hoofd! Ik hoop dat mensen inzien dat ongeacht de politieke overtuiging mensen gewoon het recht hebben om zich uit te drukken. Soms vergeten waarom dit een democratie is? Waarom wij een grondwet hebben met hele mooie regels? Juist om dit soort ongein te voorkomen!

Hmmz, volgens mij zijn al deze argumenten nou wel voorbij gekomen... Mijn laatste reply, van mij mag er ook wel een slotje op!

me = VVD Dus zeker geen typische linkse rakker

Lekker tegenstrijdig, volgens mij zit je alleen maar te zieken omdat je Fortuyn niet mocht en weet je geen kloot van politiek

Ik wilde niet op de lpf maar op Pim stemmen. De lpf is het grootste zootje ongeregeld bij elkaar wat ooit op deze aardbol heeft rondgelopen!

het kabinet dat nu gevormd gaat worden is ook nutteloos want ik vind maar weinig partijen nuttige standpunten hebben.. maja we zien het wel en wat mij betreft mag ook wel closed worden het ging immers voor Volker van de Graaf en niet over politiek en pim groeten