Originally posted by |Gila-WaX|
Nou wil ik je droom niet verzieken maat.
Maar de ontvoerder van heineken is niet al1 vanwege heineken geliquideerd , maar omdat het gewoon een grote crimineel was en dat er veel mee rede's ware.
In zoverre je het redenen kunt noemen..
Originally posted by mendophir
Ze "Leven verder in de gedachtengang van ONZE Pim" dat zegt genoeg... Ze zouden hem volgens mij nog opgraven, op een stok spiesen en gebruiken als toonbeeld voor de LPF :/ Die Rakkers zijn allemaal Fortuyn geil...wat hij zegt zeggen zij 3 keer zo hard...dat zijn napraters zonder mening
mee eens zijn lijkt me logisch binnen een politieke partij, alleen de manier waarop...lees maar een paar pages terug...heb ik het duidelijk uitgelegd hoe ik erover denk
Ik ga hier niet meer op in , dus veel plezier met die plaat voor je hoofd vincento
Originally posted by Vincento
Ik heb geen plaat voor me kop, ik lees verder dan de Kranten Koppen...
Pim met hitler vergelijken , is als jouw lulletje met die van mij vergelijken
een wereld van vershil , ik besteed hier geen tijd meer aan , dus dis is de laatste reply
Et topic is al verkr8 , en daar houd ik me vanaf nu buiten
Ciao
voorstellen, 11 jaar van je leven verneukt...
me = VVD Dus zeker geen typische linkse rakker
Imo is rechts gevaarlijk, de ideeen en denkwijzen van de rechtse partijen staan me dus echt niet aan, en ik zie het niet als een good cause dat Fortuyn wijlen is, van der G zag het wel zo. Ik zal mijn hele leven ook links blijven stemmen en denken, mede door bovengenoemde reden
Originally posted by Vincento
Ik vind dat ie levenslang moet krijgen.
Maar mendophir volgens mij ben jij zon linkse rakker, die alleen maar lui na praat en zelf geen mening heeft, lpf-extreem rechts sure... kijk is wat verder man(en jij walgt op die lui die nog steeds in zijn gedachtengang gelofen oke! Kots dan ook maar op mij, tss.., dit is precies wat van de G wilde, maar mijn stem krijgen ze hoor zolang ik de kans krijg om nog op LPF te stemmen!).