Valse lucht of niet? Zip 2t

hallo allemaal,
ik heb een probleempje met me zip 2 takt en ik ben het zelf helemaal kwijt wat dit kan zijn. Ik heb een zip 2t 70cc met de volgende set up:
70cc malossi sport
Sito plus
17.5 dell carb sproeier 120
std luchtfilter (malossi element) licht bewerkt
Malossi vl13 en malossi spruitstuk

Hij houdt erg in en klinkt ook alsof die erg arm loopt en de bougie geef ook een grijze kleur alleen met sproeier 120 snap ik dat niet want vergelijkbare set ups zitten rond de 90-100 aan de grote kant dan.

Heb vanmiddag met remreiniger de kop en voet pakking nagekeken het spruitstuk/membraam en alle aansluitingen op de carb voor een verschil in touren tijdens het stationair lopen maar kon niks vinden.

nu is mijn vraag is dit valse lucht en waar moet ik nog meer gaan zoeken?
mvg Thomas
 
Advertisement - register to remove this

malossi vl13 met de bijgeleverde stuffer/venturi omdat met het spruitstuk in combinatie het beste is. Kleinere sproeier nog niet gedaan omdat ik hem niet wil laten vast lopen. zou moeten kunnen met dit membraam. Alvast heel erg bedankt maar heb je misschien nog andere tips?
 
Uh. Tja vind het moeilijk zeggen zo. Als het in je carberateur zit zou ik eerst daarmee spelen. Gewoon eens een 100 / 110 / 130 erin en finetunen vanaf daar.

Maar ken je hele overbrenging niet, of dat je hier al eerder mee reedt of net wat nieuw hebt pas. Als ie inhoudt en je zegt dat ie grijs is zou ik er toch gewoon een grotere ingooien en zien wat er gebeurt, en van daar verder gaan. Als je nergens valse lucht weet te traceren dan moet je toch verder gaan kijken..
 
Back
Top