Valkenswaard II...

Advertisement - register to remove this

dat was hem idd, we hebben wel gelachen vandaag, komt een gast op die aerox aflopen zegt hij : Hej, die heeft ook een polini sticker op zn power one zitten...wij lachen...en zeiden dat het een echte for race was :) Wij naar zijn scooter, had hij een polini sticker op zn power one racing uitlaat zitten, wij lachen wordt die gast nog kwaad ook!! loopt hij naar mijn scooter ziet hij een pirelli sticker op de uitlaat zitten zegt hij : NEE EEN ORIGINELE PIJP MET EEN PIRELLI STICKER DAT IS WAT!!! Hij voelde zn eigen dus best voor lul staan :)

(...hehe Kneiter dwd's aerox staat idd wel erg schuin)
 
Originally posted by X8R-LeNnY


yupz.... ruud en sjoerdyo, maar dat zijn vooral very delicious mokkels geworden en andere wazige shit.

ik verwacht wel van hun dat alle onzin gepost wordt :)
zeker van dat Astrid-mokkel:)

die deed ogm haar pak gedeeltelijk uit en toen stond ze daar in zwarte BH ofzoiets :P
 
Originally posted by X8R-LeNnY


yupz.... ruud en sjoerdyo, maar dat zijn vooral very delicious mokkels geworden en andere wazige shit.

ik verwacht wel van hun dat alle onzin gepost wordt :)

Volgende race in lelygat, heb ik ook digicam, onbeperkt foto's maken :P
 
Hmmi k had f een foto moeten schieten van astrid der inkijk bedenkik me nu... Hmm ja ik stond daar toen ff verstijfd naar te kijken sorry guys... Ook al heeft ze een slettebek, ze zag er wel geil uit in dat motorpak!

En Hugo heeft jouw Phantom geen achterspatbord meer? En zit er dna dus zon lelijk open stuk onder je scooter? Was dat die? :D
 
Originally posted by Sjoerdyo
Hmmi k had f een foto moeten schieten van astrid der inkijk bedenkik me nu... Hmm ja ik stond daar toen ff verstijfd naar te kijken sorry guys... Ook al heeft ze een slettebek, ze zag er wel geil uit in dat motorpak!

En Hugo heeft jouw Phantom geen achterspatbord meer? En zit er dna dus zon lelijk open stuk onder je scooter? Was dat die? :D


Ik heb idd geen achterspatbord meer, als je goed kijkt zie je de carb zo zitten, keb er ooit aangedacht om er een alu plaat voor te maken, maar nu is hij toch weer helemaal origineel en alles komt er weer gewoon op..duzzz
 
Valkenswaard was cewl

Bartje was bang voor me, Daanje ziet er toch anders uit en Sjoerdyo is lang...

Owja enne Astrid der BH hangt nu boven mijn bed, dus ik zal maar meteen vertellen dat hij niet zwart is :D

Moet je de kleur van haar string ook nog weten :D ;)
:W
 
Re: Valkenswaard was cewl

Originally posted by Sugadaddy
Bartje was bang voor me, Daanje ziet er toch anders uit en Sjoerdyo is lang...

Owja enne Astrid der BH hangt nu boven mijn bed, dus ik zal maar meteen vertellen dat hij niet zwart is :D

Moet je de kleur van haar string ook nog weten :D ;)
:W

VERTEL!!!

SUGAAADADDIEEEE (zo was het he, dikke opa achter de tv, toch? :) )
 
Re: Valkenswaard was cewl

Originally posted by Sugadaddy
Bartje was bang voor me, Daanje ziet er toch anders uit en Sjoerdyo is lang...

Owja enne Astrid der BH hangt nu boven mijn bed, dus ik zal maar meteen vertellen dat hij niet zwart is :D

Moet je de kleur van haar string ook nog weten :D ;)
:W

Dewd, hoe kom je daaraan?

1- jij bent alles behalve aantrekkelijk
2- je bent dik
3- je weegt tenmiste 120kg
4- je bent een monster

Ik ben natuurlijk het tegenolvergestelde van je:

- aantrekkelijk
- niet dik
- stukken minder als 120 kg
- mooi

:W of Aarz

Greetz
 

Similar threads

Back
Top