Valkenswaard II...

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hebo_NRG


hoevaak per jaar ontlucht jij je voorrem? Wat doe je er allemaal mee joh?
Komt je nu vlammen met je evo500 of wat?

het rijdt :)

en ik ga met MHR SR

hij lekt niet meer 8) jeuh en uhm tsjah afstellen :)

maar als ik m'n scooter met draaiende motor ff heen en weer schud dan hoor ik geratel... is het kickstart mechanisme dat tegen dat thingie waar ie ingrijpt op de krukas komt...

hoe op te lossen? en m'n febo koppelding grijpt veeeeeeeeeel te vroeg aan :( hoe gat op te lossen? weet iemand het nummer van de MHR veertjes die daar in passen?
 
Ik kom niet, ben in Spanje dan.

Maar Ruud, je moet gewoon de MHR trekveertjes bestellen. Daar krijg je zwarte bij, die moet je hebben. Setje kost wel 40 piek of zo (zitten ook blauwe en witte bij geloof ik)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Ik kom niet, ben in Spanje dan.

Maar Ruud, je moet gewoon de MHR trekveertjes bestellen. Daar krijg je zwarte bij, die moet je hebben. Setje kost wel 40 piek of zo (zitten ook blauwe en witte bij geloof ik)

ja weet ik maar WELKE? ik heb ze liggen voor piaggio origineel maar dat werkt niet flex.. die vallen er zo in
 
Mja, vanaf Duivendrecht heb ik de rechtstreekse trein naar E'hoven, dus het valt wel mee. Zal zeker iets van een uurtje met de trein zijn en daarna een half uur à 3 kwartier met bus (?)

Greetz
 
Dus dan is het 5 min verderop ;)
Ohja en ik kan me nog herinneren dat toen ik daar een keertje in Center Parcs was (Kempervennen), dat ik in V'waard allemaal Eppo's zag langsrijden op FF en Appie SR-en (natuurlijk niet oud model ;)).
Natuurlijk allemaal met std pijp en sommige misschien onbegrenst...

Greetz
 
Originally posted by VDM
We gaan niet met de bus, Bartje regelt ons vervoer :)

Ik durf niet bij hem achterop :)
Ik ben bang dat hij me halverwege ergens de sloot in gooit :)
In de bus heb je dat gevaar niet en kan je ook nog rustig naar chix kijken 8)

Greetz
 

Similar threads

Back
Top