This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Valkenswaard II...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Volgend weekend is het weer zo ver; scooterraces Valkenswaard!

1. Wie komt?
2. Welke scooters komen mee?
3. Wie gaan er meeten?

Greetz.
 
zondag

Zondag kan ik ook wel komen alleen moet er dan ook iemand zijn die me ff op wil halen....
k zal dus wel niet komen waarschijnlijk... :|

Gr33tz
 
Ik ben er ook wel weer, ik ga denk ik zondag gelijk door uit de DANCE PARADE. en ik denk weer met de waggie want ik moet nog een scoot ophalen.
 
Niks is zeker in het leven

1.Als weer goed is,is er een kans dat ik ff kom.

Neem mijn zilveren typhoon mee (zie avatar),maar nu dat mijn gilardoni vastgelopen is, is de pret er van af. Rijd nu met een zeer gare DR en dat gaat niet echt snel.
 
ik lig (helaas ) met m'n reet op het strand in portugal tijdens de race in valkenswaard ga met een paar vrienden dus kon het niet anders plannen.. maar in lelystad ben ik er weer bij en elke volgende race ook. kga van de week zEEr veel aan m'n scooter veranderen waarschijnlijk zelfs de kleur ook ))
 
ik kom zeker
als m'n scoot dan rijdt, kom ik op m'n scoot... anders ga ik bij een maat achterop en als dat niet kan kom ik wel op de fiets...

kan iemand ff uitleggen hoe je precies op dat Eurocircuit komt vanuit Eindhoven? ik ken V'Waard wel redelijk maar ik weet niet waar dat Eurocircuit is....

ik ben te herkennen aan een onbegrensde SF 1 LC zilver-metallic en blauw/paars-metallic (beetje parelmoer effect) geen originele kleur, duz daz duidelijk...
 
Re: zondag?

Originally posted by Hebo_NRG
Zondag is de race heh? Dan kan ik wel komen, alleen moet iemand me ff oppikken op eindhovuh station....
als m'n scoot rijdt en er niemand anders achterop meegaat, kan ik je waarschijnlijk wel ff oppikken hoor... kwoon niet zo ver van het CS af...
 
Ik kom ook

Aaaahhhhh de 12e, ik wist al niet meer precies welke datum het was. Maar ik zal er ook zijn, misschien een idee om met RMC mee te rijden. Ik zal er zijn met mijn Rooie Phantom
 
Last edited by a moderator:
Re: zondag?

Originally posted by Hebo_NRG
Zondag is de race heh? Dan kan ik wel komen, alleen moet iemand me ff oppikken op eindhovuh station....

Valt te regelen...

Antwoord ff hier, want m'n meel check ik al weken niet meer...

Nee, ff serieus, we kunnen je wel oppikken bij Eindhoven...

Owjah, wat met mij meekomt;

-Yamaha Aerox + Polini Evolution 70cc Tuned + Hebo Racing II + 21mm DO+ Evo-krukas + Polini Speed Control + Polini Speed Drive + Hebo Clutch (Special Edition geval)...

-Piaggio Sfera + Polini Evolution 70cc Tuned + 19mm + Yasuni Carrera 20 (helemaal zwart)...

-Puch NTT + Polini Alu W-poort + Nardo + 17,5mm...

-Puch NTT + Black Swan...

+ Onderstaande signature...

Dus als iemand wil meeten, neem 1 v/d onderstaande scoots, grote kans dat ik erop zit... De NRG is knalgeel (kan niet missen) en de Sfera is wit/paars en lichtelijk lawaaiig...

Greetz.
 

Dewd! Neem je haar toch lekker mee?
 

Similar threads