Valkenswaard II...

Advertisement - register to remove this

Misschien dat ik wel een keer wil komen, maar kost dat geld? Ja ik ben een n00b, ik weet ook niet hoe dat werkt.

Maar ik kom, met mijn Neo's :p
En een maat komt denk ik mee, met zijn SFX :'(
En m'n broertje met zijn fiets 8)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Volgend weekend is het weer zo ver; scooterraces Valkenswaard!

1. Wie komt?
2. Welke scooters komen mee?
3. Wie gaan er meeten?

Greetz.

ik meet

mayb renner is niet cker :( ligt aan het weer.... :| EN aan jps grr
 
Originally posted by WeazleWaxer
Misschien dat ik wel een keer wil komen, maar kost dat geld? Ja ik ben een n00b, ik weet ook niet hoe dat werkt.

Maar ik kom, met mijn Neo's :p
En een maat komt denk ik mee, met zijn SFX :'(
En m'n broertje met zijn fiets 8)

kost nixx0rz
 
Ik kom ook weer zeker,maar dit jaar wel met me citta :rolleyes:
Tja kan der ook nix aan doen he,heb nog geen andere scooter dusse.
Een meeting is mij wel okeej,waar wanneer em hoelaat??
 
1. Wie komt? Ik kom alleen als het goed weer is.
2. Welke scooters komen mee? Op de Aerox, misschien dat me neef mee gaat (bedoow (hoe schrijf je het) rode buxy :D)
3. Wie gaan er meeten? Ik wil best meeten
Waar?


Ow ja, als ik kom kom ik Zondags
 
Ten zuiden van Eindhoven, om precies te zijn.
Ik kom zelf waarschijnlijk niet, omdat er dan een meisje bij ons op bezoek komt die we op vakantie hebben ontmoet, en aangezien ik van haar leeftijd ben, mag ik haar ophalen en bezig houden. Dit alles is de 11e terwijl ik nog speciaal tegen m'n vader had gezegd dat hij dat weekend vrij moest houden. (Het is toch de 11e?)
Ik ga nog wel ff proberen vrij te krijgen zodat ik toch nog kan komen, want het lijkt me wel redelijk vet. Mocht het lukken dan kom ik met een onbegrensde sr en ik probeer ook nog een vriend mee te nemen met een onbegrensde firefox (als hij zin heeft/niet op vakantie is). Je kunt me dan waarschijnlijk herkennen aan een bwm.williamsf1 pet en een supermooi hoofd/lichaam
 
Originally posted by RDAW
Ten zuiden van Eindhoven, om precies te zijn.
Ik kom zelf waarschijnlijk niet, omdat er dan een meisje bij ons op bezoek komt die we op vakantie hebben ontmoet, en aangezien ik van haar leeftijd ben, mag ik haar ophalen en bezig houden. Dit alles is de 11e terwijl ik nog speciaal tegen m'n vader had gezegd dat hij dat weekend vrij moest houden. (Het is toch de 11e?)
Ik ga nog wel ff proberen vrij te krijgen zodat ik toch nog kan komen, want het lijkt me wel redelijk vet. Mocht het lukken dan kom ik met een onbegrensde sr en ik probeer ook nog een vriend mee te nemen met een onbegrensde firefox (als hij zin heeft/niet op vakantie is). Je kunt me dan waarschijnlijk herkennen aan een bwm.williamsf1 pet en een supermooi hoofd/lichaam

11e is training 12e is race
 
herken mij :)

Ik ben te herkennen aan een rood met witte CITTA :rolleyes:
Yja ken der ook nix aan doen da ik geen scoot meer heb he.
Verder maakt ie superveel herrie,tis net of ie 100 rijd maar ik ben blij als ie de 50 haalt :mad:
 
Originally posted by Ruud


ja volgend jaar :) dit is al de 2e....

je kunt wel mee crossen als je wilt :)

autow? ow, er komen er september toch ook in brakel en strijen, die zijn ook best dichtbij (zijn allebei toch in nl?) dan ga ik daar wel heen, dan rijdt ie zeker weer nml :P
 
Originally posted by Jasper


autow? ow, er komen er september toch ook in brakel en strijen, die zijn ook best dichtbij (zijn allebei toch in nl?) dan ga ik daar wel heen, dan rijdt ie zeker weer nml :P

brakel = uurtje @ metal + 50cc speeds 8)

Nardo + Alu W ook want toen gingen er trage mensjes mee :)
 
Originally posted by Ruud


brakel = uurtje @ metal + 50cc speeds 8)

Nardo + Alu W ook want toen gingen er trage mensjes mee :)

dan ga ik daar wel mee naartoe, rijdt de jouwe hopelijk ook weer tegen die tijd :) en ik ken nog wel wat gasten die ook meegaan dan met schakels.............
 

Similar threads

Back
Top