vakantieplannen?

reinoud

$ PIMPADELIC $
De vakantie komt er weer er weer aan en vroeg me af of jullie nog lekker op vakntie gaan of gewoon thuis blijven om te werken ofzo.? Ik zelf moet studeren dus dat is ook niet zo fraai...
Ben benieuwd.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by reinoud
Leg uit?!

Nou,
teneerste ik denk dat er weinig mensen met vakantie gaan met de herfst denk dat iedereen door spaart voor de zomer vakantie
ten tweede zijn der ni veel mensen die herfstvakantie hebben en wat heb je er aan als je weet dat PIET naar spanje gaat 8P
 
Zijn nu vast wel te halen @ locale reisbureau Lennox...

Zelf wil ik een weekendje weg met mn donna
Zal wel in nederland blijven , weekendje a'dam of scheveningen , weet nog niet precies..
 
Nou heb op internet zitten snuffellen, en daar kan ik alleen maar wintersport vinden. En om nou weer voor niks naar het dorp te rijden ..... ;)
 
ik ga wat extra bijverdienen in de vakantie.. heb hard geld nodig.. er komen weer dure maanden aan :(

* ik heb me zomervakantiegidsen al besteld @ inet.. *
 
het enige wat met mij in de herfstvakantie met vakantie te maken heeft, zijn de wintersportgidsen :W

mja, reis is al bijna geboekt... verder, hopelijk de hele vakantie werken!
 
Ik zit op universiteit, geen vakantie dus. De week erna heb ik wel een collegevrije week, maja dan heb ik het druk genoeg met leren voor een tentamen, essays en presentaties voorbereiden... Wachten op de kerst dus maar :W
 
uhm nix.....denk werken ofzo! Maare de eerst volgende vakantie waar ik aan denk is duidelijk wintersport! Dat heerst ook gewoon zo hard! 8)
 
Back
Top