Vakantieplannen.

Martini

Scootaholic
Zoals de titel al doet vermoeden..


Wat zijn jullie vakantie plannen dit jaar.

Aangezien ik momenteel zelf nog in de lappenmand zit, zal er weinig vakantie voor me inzitten.
Met een beetje geluk kan ik dan net weer mijn ding fatsoenlijk doen, dus zal wel een hobby vakantie worden..
Misschien een last minute,, of een dagje weg.

En jullie?
 
Advertisement - register to remove this

Hier helaas geen vakantie plannen voor de zomer. Net een nieuwe baan en in de zomer is het ontzettend druk en kunnen ze me natuurlijk niet missen. September of Oktober de zon maar eens opzoeken gok ik zomaar
 
Is bij ons niet perse omdat ik nieuw ben, niemand krijgt bij ons vakantie. Is er van te voren bij verteld voor ik mijn contract tekende, maar dat vond ik toch net iets belangrijker dan op vakantie kunnen. Ben fietsenmaker in Zeeland, dus al die duitsers willen fietsen huren bij ons. Mag niet klagen want de dagen vliegen voorbij gelukkig!
 
Is bij ons niet perse omdat ik nieuw ben, niemand krijgt bij ons vakantie. Is er van te voren bij verteld voor ik mijn contract tekende, maar dat vond ik toch net iets belangrijker dan op vakantie kunnen. Ben fietsenmaker in Zeeland, dus al die duitsers willen fietsen huren bij ons. Mag niet klagen want de dagen vliegen voorbij gelukkig!

Dat ken ik.. Heb vroeger ook bij een fietsenmaker gewerkt.. Weet precies hoe het gaat... Knettertje druk
 
Ik heb voorlopig geen concrete plannen, maar ik zou erg graag nog eens de westkust van Amerika willen bezoeken. Lekker met een auto 3 weken lang daar de boel verkennen. Heb al een route en dergelijke bedacht :) maar nu eerst nog zorgen dat het ook mogelijk is.

Het wordt waarschijnlijk eerst een reisje in Europa, gewoon lekker relaxed :)
 
Met vrienden en de kinderen (baby van ons en 2 jongens van 7 en 10 van het andere stel) 2 weken een huisje gehuurd aan de cote 'd azur, niks geks wel van alle gemakken voorzien, flinke tuin en hoog zwembad ivm de kleinste. alles op loopafstand lekker relaxed.

Ivm uitzending ga ik niet meer mee helaas, eind van het jaar willen we samen een lang weekend/midweek de sneeuw opzoeken :)
 
Zit sinds 5 dagen in Cuzco, Peru en blijf hier in totaal 12 weken. Voor mij vakantie genoeg :)
Eerste 4 weken zit ik in een gastgezin en heb ik een cursus Spaans. Daarna 8 weken vrijwilligerswerk, weet nog niet precies wat ik ga doen, zal ik nog bespreken, maar het zal waarschijnlijk kinderen Engels leren worden.
 
Ik heb voorlopig geen concrete plannen, maar ik zou erg graag nog eens de westkust van Amerika willen bezoeken. Lekker met een auto 3 weken lang daar de boel verkennen. Heb al een route en dergelijke bedacht :) maar nu eerst nog zorgen dat het ook mogelijk is.

Het wordt waarschijnlijk eerst een reisje in Europa, gewoon lekker relaxed :)

Dat gaan we deze zomer doen! Alleen dan met een camper. Startplaats LA, eindigen in San Francisco.
 
Dat gaan we deze zomer doen! Alleen dan met een camper. Startplaats LA, eindigen in San Francisco.

Waarom met een camper?. Rijd zo onhandig / niet relaxt imo.
Zelf in 2010 de westkust gedaan, in 2011 de oost kust en vorig jaar wat meer "mid west" met o.a. Yellowstone.
Amerika is als vakantie land een absolute aanrader, vooral als je voor de natuur ga.
 
Zit sinds 5 dagen in Cuzco, Peru en blijf hier in totaal 12 weken. Voor mij vakantie genoeg :)
Eerste 4 weken zit ik in een gastgezin en heb ik een cursus Spaans. Daarna 8 weken vrijwilligerswerk, weet nog niet precies wat ik ga doen, zal ik nog bespreken, maar het zal waarschijnlijk kinderen Engels leren worden.

Grappig, ik zat daar van 18 t/m 25 mei. Totaal 4 weken rondgereisd in Peru, mijn vakantie zit er dus alweer op. Was wel heel tof allemaal.

(Ja, na 2,5 jaar weer eens een post hier).
 
Ik heb voorlopig geen concrete plannen, maar ik zou erg graag nog eens de westkust van Amerika willen bezoeken. Lekker met een auto 3 weken lang daar de boel verkennen. Heb al een route en dergelijke bedacht :) maar nu eerst nog zorgen dat het ook mogelijk is.

Het wordt waarschijnlijk eerst een reisje in Europa, gewoon lekker relaxed :)


Nog 9 weken en dan mag ik dat doen!

Los Angeles, San Fransico, Las Vegas, Sedona, Page, Moab etc. etc.
Dodge Avenger gehuurd, 275 peekaas bwoaaaap

Imo beter als een camper, hotels kosten toch geen reedt in Amerika.
Alleen de suite in Las Vegas was enigszins aan de prijs, maar daar heb je in Amsterdam bijv. geen normale kamer voor...
 
Wij zijn net terug van drie weken met de camper door de westkant. Het is erg goed bevallen, het was een hele speciale ervaring die ik iedereen zou aanraden (of je het nu met een camper of auto doet).

Route die we hebben gemaakt:
- Los Angeles
- Palm Springs
- Joshua Tree park
- Sedona
- Grand Canyon (South Rim)
- Page (o.a. Antelope Canyon, Horse shoe bend)
- Monument Valley
- Goose neck state park
- Moab (o.a. Canyonlands NP & Arches NP)
- Goblin SP
- Capitol reef NP
- Bryce canyon
- Zion canyon
- Valley of fire SP
- Las Vegas
- Barstow
- Sequoia & King canyon grand forest
- Santa Cruz & stukje Highway 1
- San Fransisco (o.a. Alcatraz)

Binnenkort pics!
 
Ik ga dit jaar naar Nieuw-Zeeland gecombineerd met een paar dagen Australie.
Op NZ lekker met een camper beide eilanden ontdekken en Australie een paar dagen heerlijke luxe
 
Back
Top