Vage 19mm?

|Roy|

^........^
Ik was dus vanmiddag maar eens gaan afstellen, maar ik snap er nix van :(.

Een spr. 96 heeft hetzelfde resultaat als 118:

Met choke loopt het wel goed, maar bougie (B9) blijft wit na volgas.
Zonder choke het bwoaaaaaap effect...
Ik heb vanalles geprobeerd:
powerfilter/aangepast std. luchtfilter/afgeplakt std luchtfiler
Ook luchtschroef enzo geprobeerd...

Nou zou je dus denken dat hij ergens valse lucht aan zou moeten zuigen, maar het blok is niet gesplitst, membraan is zelfs niet los geweest...

Misschien een lekke keerring?
Of ook een "vage" 19 waarvoor je een 130+ spr. nodig hebt...
(ik heb het vaker gehoord)
 
Advertisement - register to remove this

Hmmm vaag ja... Blijkbaar zijn dus EN de 96 EN de 118 NOG te klein. Maar dat had je zelf ook al door.

Dus: hij krijgt OF veel lucht OF hij heeft gewoon veel benzine nodig.

Een vage 19mm bestaat niet, of het ding is lek ofzo.

Naja iig ff een sproeier 130 ofzo proberen.

Ik rijdt btw met een sproeier 84....
 
Jah met "vage" bedoel ik een lekke jah...
Maar stel dat een 130 spr. goed is, dan lijkt me dat nog een belachelijke grootte voor een MHR50 :|
 
Last edited:
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Jah met "vaag" bedoel ik een lekker jah...
Maar stel dat een 130 spr. goed is, dan lijkt me dat nog een belachelijke grootte voor een MHR50 :|

Pfff boeiuh zolang ie maar goed rijdt, 84 vind ik belachelijk klein voor een MHR50 ;)
 
Originally posted by Sjoerdyo


Pfff boeiuh zolang ie maar goed rijdt, 84 vind ik belachelijk klein voor een MHR50 ;)

zeker boeie, want een 130 is niet normaal dan is er dus iets fout.
Ik had op mijn MHR50 een 96.
 
Jah in eerste instantie d8 ik ook aan iets van die grootte...
Het vage is vooral dat ik geen verschil merk...
Dat zou toch op z'n minst moeten...
Met een 96 loopt het gewoon (met sjook aan)
en met een 118 loopt het exact hetzelfde (met sjook aan).
 
ok ik rijd ook met een 19mm .. Met een 90 sproeier. 70cc enz. rijdt best standaard luchtfilter met malossi element .. en inlaat iets groter gemaakt.. Maar als ik jouw was dan zou ik ook iest van een 92 proberen en dan je gasnaald op het hoogste clipje. En probeer dan gewoon je standaard luchtfilter. Moet lukken
 
Originally posted by Masterkale
ok ik rijd ook met een 19mm .. Met een 90 sproeier. 70cc enz. rijdt best standaard luchtfilter met malossi element .. en inlaat iets groter gemaakt.. Maar als ik jouw was dan zou ik ook iest van een 92 proberen en dan je gasnaald op het hoogste clipje. En probeer dan gewoon je standaard luchtfilter. Moet lukken


DENK NOU EENS NA MAN!!!

Het is toch wel duidelijk dat alles wat ik heb geprobeerd, dus van 96 tot en met 118 (in stapjes van 4), te klein is...
Dus aankomen met spr. 92 is natuurlijk onzin!
Gasnaaldstand heeft er nix mee van doen...
En als je goed had gelezen had je geweten dat dit met std. filter was!!!
Overigens heb ik ook met malossi powerfilter getest en ik merkte daarbij ook al geen verschil...
 
Neej, natuurlijk al gekeken...
Net me carb er maar weer ff afgehaald...
Maar misschien hebbik ut gevonden... (?)
Dat dekseltje boven de gasschuif is een beetje gaar en sluit niet mooi aan, misschien lekt hij daarlangs? :?
 
zou goed kunnen.... maat van heeft dit ook gehad maar daar zat een scheur in z'n flens.... hij trekt ergens valse lucht dat is zeker.... kan je niet ergens anders ff een 19mm of 21mm carb lenen ofzo kijken of het bij die het zelfde is zo niet dan ligt het aan je carb is het wel het zelfde dan zal er wel een keerring dood zijn of iets anders dat valse lucgt trekt in je blok.....
 
Originally posted by hebo70
zou goed kunnen.... maat van heeft dit ook gehad maar daar zat een scheur in z'n flens.... hij trekt ergens valse lucht dat is zeker.... kan je niet ergens anders ff een 19mm of 21mm carb lenen ofzo kijken of het bij die het zelfde is zo niet dan ligt het aan je carb is het wel het zelfde dan zal er wel een keerring dood zijn of iets anders dat valse lucht trekt in je blok.....


Uitlaatflens?
 
test een andere carb, dan weet je meteen of het aan je carb ligt of aan iets anders.... ik reed ook met erg grote sproeier met 21 mm, 120. lag niet aan spruitstuk, die heb ik daarna nog vervangen voor een recht... geen verschil.... vaag mja....

greetz
 
zet je hand eens op je luchtinlaat

als er word gezogen dan is er geen valse lucht lijkt mij
hij zal dan ook uitvallen

anders weet ik het niet
 
Back
Top