Vacuumkraan Area 51 (mikuni)

maartuh

Well-Known Member
Hallo,

mijn vacuumkraan was eerst al niet heel erg goed, hij bleef benzine geven zonder dat mn scooter liep.

Toen las ik op internet dat je dan een keer door het slangetje moes blazen dat op je carter zit, Nou dat heb ik gedaan en nou doet die helemaal niets meer ;s

Als ik het slangetje omlaag hou komt er wel iets uit en als ik het slangetje op de hoogte van de carb hou niet meer ;s (ook niet als ik aan het vacuuemslangetje zuig)

Kan ik nog iets doen dat het weer goed is of word het een nieuwe vacuumkraan kopen? (heb net mn kappen erop gezet ;s)

Ik hoor het wel,
 
Advertisement - register to remove this

als je met perslucht heb gewerkt heb je het pompje zoiezo opgeblazen.
maar werkte een area ook niet met een soort van brandstof pomp?
 
ik denk dat ze met brandstofpomp ook gewoon vacuumkraan bedoelen. Runner heeft precies dezelfde vacuumkraan dan een area ;) Zoon vierkant blokje van Mikuni,

Nouja kzal mn kappen er maar weer afhalen dan ;p

Bedankt
 
Niet op zn hoogste zetten van de caberateur! dan kan er vanalles mis gaan wat ik je aanraad is dat je die vacuumkraan zou ik achterlangs doen, dan kan je hem ook sneller aansluiten kan er een stukkie tussenuit en dan heeft ie meer compressie, kan ie ook minder snel vastlopen ;)
 
neos hou je mond man, jezus wat een bullshit

Ik zou ff kijken of er nog benzine uit je benzineslangetje komt. Trek die even van de cab af en dan ff zuigen. Vacuum slang er op, benzineslang erop en gaan met die banaan :)
 
Back
Top