vacuum benzine filter

borgdaville

Volle Gaas
Hallo,

ik heb afgelopen zaterdag mijn scooter terug gekregen van de politie nadat hij 3 jaar geleden is gestolen.

Het wonderbaarlijke is dat er in die 3 jaar niet op gereden is, hij is nog exact in de staat zoals ze hem gejat hebben. Stond zelfs nog op stuurslot, en mijn sleutel past nog gewoon. Helaas staat hij niet meer. Ik heb ff gekeken, maar hij krijgt geen benzine. Komt geen benzine uit benzine slangetje.

Ik heb meer als 3 jaar geen brommers meer gesleuteld en ik ben de slag even kwijt.

Ik heb mijn benzine filter schoongemaakt, de aansluiting waar mijn benzineslang opzit is vrij, daar kan ik gewoon door blazen. De aansluiting van de vacuumslang is verstopt. Ik kan hier op blazen of aan zuigen maar er gaat geen lucht doorheen.

Hoe kan ik dit fixen, niet al te duur. Ik wil hem eigenlijk gewoon laten starten, 1x erop rijden en hem dan verkopen?

Proberen schoon te maken met lucht Compressor? En hoe werkt zo'n vacuum ding ook alweer. Wanneer laat hij benzine stromen?

ps:
Neo's is te koop met onderdelen in sig. Liep best goed, vork is wel scheef! Kan weg voor weinig, leuke opknapper.
 
Advertisement - register to remove this

Als je aan het vacuumslangetje zuigt dan moet de benzine gaan stromen.

Als dit niet meer werkt dan is je vacuum gewoon kapot. Je kunt dan vacuumnippel op carburateur afsluiten en tussen benzineslang een benzinekraantje maken. Of je koopt een nieuw vacuumpompje. Dit zal ongeveer even duur zijn.
 
Back
Top