vaag verhaal

thiekuh

Well-Known Member
ik reed met mijn scooter richting hui rijd na een stukje rijden vol gas en stop daarna. ik wil aan rijden de scoot schokt endoet en maakt veel toeren ik zet hem af heb met een ander scooter mijn scooter naar huis geduwd. thuis draai ik de carterdeksel eraf en zonder gein mijn v-snaar zit binnen stebuiten dus met de "tandjes"naat buiten. en ips van tussen de poelies achter zat hij tussen de poppeling en de poelies. dus op de drukveer.

zo zat hij erin en de lengte is goed.
met redelijke setup
te veel toeren?
kevlar nemen?
 
Advertisement - register to remove this

weet je zeker dat de lengte goed is ?? heb het wel eens vaker gehoord, vriend van mij heeft het ook gehad !! Is de snaar niet versleten ?? Hij had het overigens met een malossi snaar !
 
Wij hebben het ook wel eens gehad op de testbank. Alleen toen konden we wel het vario gedeelte weggooien. Was met speed 70 set up. Was maar eenmalig en hebben nooit de oorzaak kunnen vinden. Maar ben wel benieuwd wat de oorzaak is.
 
ik heb het ook al een keertje gehad toen ik zo'n 140 op me teller reed en toen viel die dood dacht eerst aan een dikke warmloper maar was het gelukkig niet maar bij mij was me snaar gewoon te lang
 
ik dacht idd dat het kwam door onbalans of een grote beschadiging (dat weer onbalans veroorzaakt) op je poulies of op je vario of op de as waar dit op zit natuurlijk.
 
er zit net een rito asje in.
maar die zit wel goed denk ik het enige waar ik niet tevreden over ben is dat hij met wegtrekken over toeren draait hoe verander ik dat. ik heb van alles geprobeerd. sterkere trekveren rollen en alles maar het is rond de 20km/h maakt hij ff 1 sec over toeren hoe haal ik dat weg?
 
Heb het ook gehad met m'n evo70 setup. Geen idee hoe het is gebeurd, kon snaar wel weggooien btw. Enige dat ik kan bedenken is dat de overbrenging veel te heet werd, heb er na het monteren van een TP-deksel iig geen last meer van gehad.
 
Back
Top