[V]Zadel, complete kabelboom en stuurkap Zip AC

Status
Not open for further replies.

zippie sp

Zip Ultimate Member
Ik zoek:

-Zadel voor m'n Zip AC mono/duo maakt niet zoveel uit.
Hij moet wel helemaal compleet zijn met slot en sleutel(s) enz.
en er goed uitzien. Bovendien moet hij zwart zijn.

-Kabelboom voor Zip AC moet ook helemaal compleet zijn.

-Binnen- EN Buitenstuurkap en graag met dashbord voor Zip AC.
Alle ophangpunten moeten gewoon in orde zijn.
Als je iets hebt liggen laat het weten......

Last edited:
Advertisement - register to remove this

hmm ik snap je niet precies

maar voor die zip op je plaatje heb ik nog wel wat dingetjes
pm maar wat je nodig hebt

Ik heb nog een stuurkapje liggen, ophangpunte in orde. Er zit wel een klein scheurtje in (links naast het spiegel gat), en hij moet gespoten worden... Wat geef je ervoor?

Zip_stuurkap.jpg

D'r zit 1cm stof op op de foto :P

ik hoop eigenlijk een complete stuurkap te kunnen regelen, dus met binnenkap. Ik wacht nog ff af, als ik niet een complete stuurkap kan krijgen laat ik je meer weten8)

Draadboom en mono/duozadel ook. Je kan zo het handvat overzetten van je eigen zadel, dan kan je je eigen sleutel gebruiken. Monozadel zit net een nieuw stukje stof omheen, en moet dus ook iets meer kosten dan de duo :). Doe maar een leuk bod.

Originally posted by denn1s
die heb ik! voorkapje + binnenkapje + dashboard, wel opgeschuurd al...

Kijk dat is nou wat ik zoek, kan je ff een pic regelen enne wat is je prijs?

ophangpunten zijn ALLEMAAL in orde??

Last edited:
Originally posted by Roi
Draadboom en mono/duozadel ook. Je kan zo het handvat overzetten van je eigen zadel, dan kan je je eigen sleutel gebruiken. Monozadel zit net een nieuw stukje stof omheen, en moet dus ook iets meer kosten dan de duo :). Doe maar een leuk bod.

is die draadboom helemaal volledig compleet? prijs??

Over dat zadel, ik ben wel geinteresseerd in je duo zadel. Alleen het probleem van dat handvat is wel weer jammer, ik heb namelijk zelf geen zadel en dus ook geen handvat. Heb ook echt geen flauw idee wat dat kost. Kan je voor foto's zorgen en ff je prijs noemen....

ophangpunten zijn allemaal top, ik zei al het is alleen opgeschuurd, k heb een race stuur dus heb alles niet meer nodig, voorkapje binnenkapje en dashboard, k kan best foto voor je maken maar tis gewoon allemaal hetzelfde als bij jou maar dan opgeschuurd:p, uhm prijs, dunno geen idee wat het nieuw kost, k zou zeggen bied wat ofzo:)

tis raar gegokt

maar ik zie een race stuur, die stuurpen, of die bus die van jou die past zie ik.. k heb ook race stuur en die past niet, misschien valt er wel wat te ruilen als je die los weg doet...

Status
Not open for further replies.
Back