zippie sp Zip Ultimate Member 28 December 2003 #21 Originally posted by Orakel Wat heb je ervoor over, ik heb geen flauw idee wat een kabelboom kost moet je ook al die kastjes enz. erbij hebben? Click to expand... ik moet um gewoon helemaal compleet hebben dus alles erbij! 15 incl!
Originally posted by Orakel Wat heb je ervoor over, ik heb geen flauw idee wat een kabelboom kost moet je ook al die kastjes enz. erbij hebben? Click to expand... ik moet um gewoon helemaal compleet hebben dus alles erbij! 15 incl!
O Orakel Well-Known Member 29 December 2003 #22 Dat komt dus neer op 7.5 euro's voor een kabelboom :|:| Anders leer je eerst ff waarde van spullen in te schatten (Denk je dat ik het zelf gratis gekregen heb ofzo:?)
Dat komt dus neer op 7.5 euro's voor een kabelboom :|:| Anders leer je eerst ff waarde van spullen in te schatten (Denk je dat ik het zelf gratis gekregen heb ofzo:?)
zippie sp Zip Ultimate Member 29 December 2003 #23 verzendkosten zijn ten eerste 5,50 t/m 5kg en ten tweede bied ik je dan 20 incl
S sf bob Well-Known Member 29 December 2003 #24 ik heb nog een zip zadel ligge... nieuwe plattere model, heeft alleen wel een paar beschadigingen en een slotje kan voor weinig weg! voeg me toe: bobvanoppenraay@hotmail.com MVG bob
ik heb nog een zip zadel ligge... nieuwe plattere model, heeft alleen wel een paar beschadigingen en een slotje kan voor weinig weg! voeg me toe: bobvanoppenraay@hotmail.com MVG bob
zippie sp Zip Ultimate Member 29 December 2003 #25 ja als goed is komt armani er dadelijk eentje naar me brengen maar als dat niet doorgaat of iets dergelijks dan hoor je het meteen
ja als goed is komt armani er dadelijk eentje naar me brengen maar als dat niet doorgaat of iets dergelijks dan hoor je het meteen